افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

انتظاری: بیرانوند تکیه‌گاه پرسپولیس است/ تکلیف قهرمان لیگ برتر در روز پایانی‌خشش

  • کد خبر : 17421

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد. سهراب انتظاری در با برنا در مورد وضعیت تیم پرسپولیس در سالی که گذشت، عنوان: تیم های بزرگ همیشه افت و خیزهایی روبرو هستند. اتفاقات قابل پیش بینی در فوتبال ممکن است شرایط را برای مدت محدودی تاثیر قرار دهد، اتفاقی که سال گذشته برای پرسولیس […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

سهراب انتظاری در با برنا در مورد وضعیت تیم پرسپولیس در سالی که گذشت، عنوان: تیم های بزرگ همیشه افت و خیزهایی روبرو هستند. اتفاقات قابل پیش بینی در فوتبال ممکن است شرایط را برای مدت محدودی تاثیر قرار دهد، اتفاقی که سال گذشته برای پرسولیس رخ داد و اگر تیم تیم گل محمدی محمدی در سالی که گذشت مقاطعی با این مسئله، اما اما شرایط یکسانی را که با آن مواجه شد. توجه به اتحاد و همدلی همینطور کادر فنی قوی می تواند دوران را زودتر از تصور پشت سر بگذارد.

انتظاری ادامه: در فنی فنی نفراتی مانند کریم باقری، افشین پیروانی و محمدی حضور دارند که این موضوع عطفی برای تیم تیم می شود. در حالی که باشگاه از نیروی بزرگی مانند حمایت هواداران است که همه عوامل می توانند همه را به آینده امیدوار کند.

پیشکسوت سرخ‌ها عطف پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ را ظهور ستاره‌های جدید دانست و در این‌باره گفت: در فوتبال ایران فقط چند مربی جسارت جسارت را می‌دهند که از نیروهای جوان خود در تیم بزرگ بزرگ استفاده می‌کنند از این مربیان گل گل. یحیی و جسارت به خرج داد اند و حالا بینیم بازیکنی مانند محمد عمری که فوتبالش را تیم‌های پایه پرسپولیس به عنوان یک پدیده ارائه کرده اند. بازیکنی که از پایه به جمع پیر تیم بزرگسالان رسیده و به اعتقاد من این را دارد که این مسیر را پوشیدن پوشیدن تیم ملی ادامه دهد.

چندین اسبق کرد: در چند سال گذشته در پرورش استعدادهای این چنینی معرفی آنها به تیم بزرگسالان شرایط را اما می‌توان به عنوان پدیده پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ را به محمد محمد عمری عمری رساند.

انتظاری درباره بهترین تیم گل‌محمدی در سال ۱۴۰۱: علیرضا بیرانوند یکی از و بهترین تیم‌های پرسپولیس در سال در جمع خود می‌دید. علیرضا پس از بازگشت به اروپا پخته تر و باتجربه از مسئولیت مهمی را در پرسپولیس برعهده و انتخاب است را به تکیه‌گاه تکیه‌گاه مهمی برای پرسپولیس تبدیل کند.

انتظاری گفت: به نظرم تکلیف قهرمانی در لیگ برتر به روز آخر کشیده شود. امیدوارم پرسپولیس سال جدید با انرژی جدید و بهره مندی از هواداران سال را در سال های گذشته فراموش کرد جام قهرمانی را با روبان قرمز قرمز تزیین تزیین. مطمئن هستم می توانم بار دیگر هوادارانش را در پایان فصل خوشحال کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.