افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

انتصاب جدید در وزارت ارشاد; مهدی محمدی معاون حقوقی امور مجلس و استان ها شد.

  • کد خبر : 364892
انتصاب جدید در وزارت ارشاد; مهدی محمدی معاون حقوقی امور مجلس و استان ها شد.

آفتاب نیوز: به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در این حکم خطاب به مهدی محمدی که مشاور وزیر و دبیر هیئت مدیره فرهنگسراها نیز بود، گفت: جناب آقای دکتر مهدی محمدی نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزنده جناب عالی در زمینه های مختلف […]

آفتاب نیوز:

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در این حکم خطاب به مهدی محمدی که مشاور وزیر و دبیر هیئت مدیره فرهنگسراها نیز بود، گفت:

جناب آقای دکتر مهدی محمدی

نظر به سوابق و تجارب موفق و ارزنده جناب عالی در زمینه های مختلف اداری، به موجب این حکم به سمت معاون حقوقی امور مجلس و استان ها منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در تعامل فعال با فرمانداران و نمایندگان محترم شورای اسلامی و با همکاری دستگاه ها، نهادها و سازمان های تابعه، وظایف و مسئولیت های خود را با موفقیت انجام دهید. به عنوان احقاق حقوق وزارت مربوطه در مراجع مربوطه. “

لازم به ذکر است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از سید محمد هاشمی معاون حقوقی و معاون سابق وزیر و معارفه مهدی محمدی معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان ها از خدمات و تلاش ها تقدیر کرد. توسط سید محمد هاشمی.

صالحی افزود: خدمات دکتر هاشمی در مدت تصدی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان ها و همچنین معاونت وزیر، چشمگیر بود و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

وی در ادامه مهدی محمدی را به عنوان معاون جدید حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد و وی را در تمامی حوزه های مدیریتی خود فردی مسئول دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیگر ویژگی های شخصیتی و مدیریتی معاون حقوقی جدید این وزارتخانه، افزود: آقای محمدی اهل بیت صالح است و در دوره های مختلف مدیریتی پیگیری های موفقی داشته و خوبی داشته است. تعاملات در دوران تصدی خود در هیات مدیره فرهنگسراها با نهادهای فرهنگی.

بر اساس این گزارش، مهدی محمدی دارای مدرک دکترای حقوق است.

از سال 1390 مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیأت فرهنگسراها بوده است.

محمدی همچنین در سابقه کاری و مدیریتی خود مدیرکل حوزه وزارتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.