افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

انتصابات جدید رئیس جمهور؛ از مدیر بنیاد شهید تا معاونت امور بانوان

  • کد خبر : 322239
انتصابات جدید رئیس جمهور؛ از مدیر بنیاد شهید تا معاونت امور بانوان

آفتاب نیوز: مسعود بیشیکیان روز گذشته در اخماب مدیرعامل بنیاد شهید، مدیر انرژی اتمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را منصوب کرد. رئیس جمهور در حکمی سعید اوحدی را به سمت مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. سعید اوحدی پیش از […]

آفتاب نیوز:

مسعود بیشیکیان روز گذشته در اخماب مدیرعامل بنیاد شهید، مدیر انرژی اتمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را منصوب کرد.

رئیس جمهور در حکمی سعید اوحدی را به سمت مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

سعید اوحدی پیش از این معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان حج و زیارت بود.

وی در ماه های پایانی دولت دوازدهم نیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و در دولت سیزدهم نیز معاون میراث فرهنگی و گردشگری بود.

رئیس جمهور طی حکمی مهندس محمد اسلامی را با توجه به شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی» منصوب کرد.

همچنین مسعود المدیجیان در حکم انتصاب «محمد اسلامی» به ریاست سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: انتظار می‌رود با توکل به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و اهداف کلی مورد توجه قرار گیرد. سیاست های مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیات محترم وزیران، مجدانه در جهت تحقق اهداف دولت و رفع مشکلات کشور تلاش می کند.

محمد اسلامی متولد 1335 در اصفهان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی راه و ساختمان است. وی رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم، استانداری مازندران بود. معاون امور صنعتی و تحقیقات وزارت دفاع و مدیرعامل شرکت صنایع هواپیماسازی ایران. اجرای خودش را دارد.

رئیس جمهور طی حکمی «حسین افشین» را با توجه به شایستگی، تجارب ارزشمند مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور» منصوب کرد.

«مسعود مزیکیان» در حکم انتصاب «حسین افشین» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تاکید کرد: انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف قانون اساسی تحقق یابد. سند چشم انداز و سیاست های کلی مصوب مقام رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی مسئولان دولت چهاردهم و تعامل با هیات محترم وزیران، مجدانه در تحقق اهداف دولت و رفع مشکلات کشور تلاش می کنند. مشکلات

مسعود بهروز آذر رئیس جمهور طی حکمی «معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده» را منصوب کرد. پیش از این بهروز آذر در زمان شهرداری حناچی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بود و در انتخابات شوراهای 1400 در لیست اصلاح طلبان قرار داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.