افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

انتشار صدای جنجالی مدیرعامل استقلال علیه نکونام/هوش مصنوعی وسط!؟

  • کد خبر : 372044
انتشار صدای جنجالی مدیرعامل استقلال علیه نکونام/هوش مصنوعی وسط!؟

۰۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۲۳:۰۹:۴۲ شایعات در آستانه دربی جنجال مدیرعامل استقلال و جواد نکونام همچنان ادامه دارد و در جدیدترین چالش Voicey در فضای مجازی منتشر شد که گویا سامی علیه مدیریت هلدینگ و همچنین سرمربی استقلال است. . به گزارش ایلنا، استقلال در آستانه حساس ترین بازی نیم فصل یعنی تقابل […]


۰۱ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۲۳:۰۹:۴۲

شایعات در آستانه دربی




جنجال مدیرعامل استقلال و جواد نکونام همچنان ادامه دارد و در جدیدترین چالش Voicey در فضای مجازی منتشر شد که گویا سامی علیه مدیریت هلدینگ و همچنین سرمربی استقلال است. .

به گزارش ایلنا، استقلال در آستانه حساس ترین بازی نیم فصل یعنی تقابل با آبستن رقیب سنتی قرار دارد و از روز گذشته با مصاحبه جنجالی داوود حقدوست مشاور فرشید سمیعی در مقابل. جواد نکونام و در ادامه مصاحبه تند نکونام علیه وی، درگیری بین اعضا دوباره آغاز شده است. مدیریت باشگاه استقلال و سرمربی این تیم آن را ایجاد کرده اند.

پیش از این مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شده بود که داوود حقدوست به دلیل صدای جنجالی که داشت از فرشید سمیعی موضع گرفت و تاکنون به عنوان مشاور او در استقلال فعالیت می کرد و حالا پس از دیدار روز آخر آنها، البته خیلی او زود اخراج شد.

با این حال ساعاتی پیش ویدئویی به ظاهر از فرشید سمیعی در فضای مجازی منتشر شد که در آن او به بیان اظهارات و عبارات عجیب و غیرمنتظره و همچنین سخنان بد می پردازد و در آن علیه احمد شهریاری نماینده خلیج فارس موضع گیری می کند. هلدینگ در استقلال علنی شده و اظهارات جنجالی علیه نکونام شده است.

اما خیلی زود این موضوع با واکنش هایی همراه شد و گفته شد با هوش مصنوعی و قطع صحبت های مدیرعامل استقلال، چنین صدایی به بیرون درز کرد و مردود شد. اما با گسترش هوش مصنوعی و برخی به این مشکل اشاره می کنند. باید منتظر واکنش رسمی مدیرعامل استقلال و البته جواد نکونام و حقدوست باشیم!


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.