افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

انتشار اخباری علیه اسرائیل برای زرادخانه عملیات روانی این رژیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 111898
انتشار اخباری علیه اسرائیل برای زرادخانه عملیات روانی این رژیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری بیشترگروه سیاست: رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر تمام توان هوایی، زمینی و دریایی و زرادخانه عملیات روانی خود را با تمام توان علیه هدف به کار گرفته است. به عنوان مثال، این رژیم در طول جنگ 33 روزه از روش های مختلف عملیات روانی برای تضعیف روحیه و فروپاشی روانی نیروهای حزب الله در […]

خبرگزاری بیشترگروه سیاست: رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر تمام توان هوایی، زمینی و دریایی و زرادخانه عملیات روانی خود را با تمام توان علیه هدف به کار گرفته است.

به عنوان مثال، این رژیم در طول جنگ 33 روزه از روش های مختلف عملیات روانی برای تضعیف روحیه و فروپاشی روانی نیروهای حزب الله در سطوح استراتژیک، عملیاتی و تاکتیکی استفاده می کند. تبلیغ حزب الله به عنوان یک تروریست در سطح بین المللی بین المللی و خطرناک بودن این سازمان ها برای امنیت منطقه تا حد تحریک افکار عمومی خارجی با انتشار اخبار کذب به نفع خود و علیه حزب الله، از حربه های این رژیم در آن جنگ بود.

این زرادخانه عملیات روانی امروز با آغاز عملیات تهاجمی الاقصی که «در واقع پاسخی از سوی مقاومت فلسطین به برخی از جنایات رژیم صهیونیستی» بود، فعال شده و تاکتیک های مختلفی را به اجرا می گذارند. . علیه غزه و مردم فلسطین به صورت روزانه.

به عنوان مثال، رژیم اشغالگر قدس از همان ابتدای عملیات تهاجمی الاقصی با استفاده از تاکتیک‌های عقب‌نشینی و ظلم سعی در نشان دادن خود در موضع دفاعی داشت و سعی داشت این مفهوم را القا کند که باید علیه اقدامات به اصطلاح تروریستی حماس، با تغییر محل جلاد و مقتول، از خود دفاع و در واقع اذهان عمومی را برای پذیرش حملات وحشیانه خود آماده می کند که البته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این تاکتیک را آشکار کردند. رژیم صهیونیستی در بیانیه های خود در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه های رسمی و به اصطلاح خبرگان خط آن ترفند را آتش زدند.

اما در تحلیل مطالب منتشر شده با موضوع جنگ اخیر به تاکتیک عملیات روانی دیگر این رژیم غاصب پی می بریم.

تحقیقات نشان می دهد برخی اخبار منتشر شده علیه رژیم صهیونیستی که از منابع غیرمعتبر منتشر می شود، در واقع کذب است و زرادخانه عملیات روانی این رژیم این اخبار جعلی را علیه خود در فضای مجازی نفوذ کرده است. هستنداما دلیل و فایده این اقدام برای آنها چیست؟

در پاسخ به دلیل این اقدام باید گفت که این خبر ظاهرا علیه رژیم صهیونیستی است و حتی مشاهده شده است که کاربران حامی محور مقاومت در فضای مجازی به ویژه کاربران انقلابی از داخل و برخی از خودی ها نیز آنها از آن استقبال می کنند، اما طراحان این خبر یک خطا (باگ، مشکل یا سوراخ) را در داخل آن قرار داده اند. هستند پس از انتشار چنین اخباری، با برجسته کردن خطای خبری ضمن تکذیب، به مخاطب القا می کنند که طرف مقابل اقدام به انتشار اخبار جعلی علیه اسرائیل و برچسب دروغگو بودن آنها کرده است.

به این خبر که صفحه توییتر «شیون ما افتادیم (qatar_affairs) منتشر کرد. توجه داشته باشید که یکی از خبرگزاری ها آن را منتشر کرده و کاربران انقلابی نیز از آن در توییتر استقبال کردند. هستند . اما این خبر کذب است و هیچ رسانه ای این خبر را تایید نکرده است. از سوی دیگر، اکانت توییتر مذکور سابقه انتشار این نوع شایعات را دارد. نکته جالب توجه این است که این اکانت دیروز در دسترس نبود که احتمالاً دلیل افشای هدف قرار دادن پشت صحنه بوده است.

در روزهای اخیر ویدئویی و خبری با عنوان “استفاده سربازان اسرائیلی از گلوله های پوشیده از چربی خوک” در شبکه های انقلابی منتشر شده است. بررسی ها نشان می دهد 1: این خبر ربطی به سربازان اسرائیلی نداشته است، 2: فیلم منتشر شده منبع موثقی ندارد و 3: نمونه مشابه این اقدام و خبر در ماه های اخیر در جنگ اوکراین منتشر شده است.

انتشار اخبار علیه اسرائیل از طریق زرادخانه عملیات روانی این رژیم.

در نمونه ای دیگر می توان به این تصویر اشاره کرد که بسیار سریع و گسترده در فضای مجازی پخش شد و مورد استقبال کاربران انقلابی قرار گرفت. اما بررسی دقیق تصویر نشان می دهد که توسط هوش مصنوعی طراحی شده و جعلی است.

انتشار اخبار علیه اسرائیل از طریق زرادخانه عملیات روانی این رژیم.

با همه این موارد یک نکته را نباید فراموش کرد که رهبر معظم انقلاب فرمودند: شکست امروز اسرائیل بی شک جبران ناپذیر است. به خصوص آثار روانی این شکست در طول سالیان با توافق دستیاران و سربازان اسرائیلی باقی خواهند ماند و مشکلات روحی با ابعاد پیچیده تر مانند افزایش خودکشی نظامی و غیره به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.