افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

انتخاب پیمانکار تمام قسمت های راه آهن بوشهر شیراز اختصاص 1.2 میلیارد یورو برای شبکه ریلی

  • کد خبر : 108839
انتخاب پیمانکار تمام قسمت های راه آهن بوشهر شیراز اختصاص 1.2 میلیارد یورو برای شبکه ریلی

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده یکشنبه شب در مراسم تحلیف رئیس نهضت انقلاب در استان بوشهر با اشاره به موفقیت روزافزون نظام اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است. . منطقه است و روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری در زمینه های مختلف هستیم. وی با بیان اینکه دولت […]

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده یکشنبه شب در مراسم تحلیف رئیس نهضت انقلاب در استان بوشهر با اشاره به موفقیت روزافزون نظام اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است. . منطقه است و روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری در زمینه های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم رفاه و آسایش مردم را جدی می گیرد، افزود: پروژه راه آهن بوشهر شیراز پس از چندین دهه وقفه اکنون با تلاش دولت فعال شده است.

استاندار بوشهر از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون یورو اعتبار برای راه آهن بوشهر شیراز از محل پاکسازی نفت خبر داد و بیان کرد: این امر با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است که گام بزرگی در جهت تکمیل است. از پروژه

محمدی زاده بیان کرد: تا قبل از شروع دولت سیزدهم از 11 طرف پروژه راه آهن بوشهر شیراز تنها 4 طرف پیمانکار داشتند اما اکنون همه طرف ها پیمانکار و سازوکار مشخص دارند.

وی از اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار از صنعت نفت به استان بوشهر خبر داد و گفت: علاوه بر بودجه سالانه استانی و کشوری، این میزان اعتبار از حوزه نفت داریم که برای تکمیل نیازهای اساسی بسیار مفید است. برنامه های استان

استاندار بوشهر با اشاره به فعال شدن آب شیرین کن 70 هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر افزود: بیش از 2.5 میلیارد تومان در این پروژه مهم سرمایه گذاری می شود.

محمدی زاده تاکید کرد: تا دولت سیزدهم تنها 35 هزار مترمکعب شیرین سازی آب دریا در استان بوشهر انجام شده بود که اکنون میزان شیرین سازی آب دریا به 104 هزار مترمکعب رسیده و علاوه بر آن 125 هزار مترمکعب پروژه جدید است. نیز آغاز شده است.

در این آیین از علیرضا یظاف به عنوان رهبر جامعه سخنرانی انقلاب استان بوشهر معرفی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.