افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

انتخاب مجدد ترامپ تهدیدی برای اروپا است

  • کد خبر : 176870
انتخاب مجدد ترامپ تهدیدی برای اروپا است

به گزارش بازار، «کریستین لاگارد» رئیس بانک مرکزی اروپا گفت که انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا تهدیدی برای اروپا خواهد بود. لاگارد گفت: “اگر بخواهم از تاریخ درس بگیرم – منظورم روشی است که در طول چهار سال ریاست جمهوری او بوده است – می توانم بگویم که [روش او] به […]

به گزارش بازار، «کریستین لاگارد» رئیس بانک مرکزی اروپا گفت که انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا تهدیدی برای اروپا خواهد بود.

لاگارد گفت: “اگر بخواهم از تاریخ درس بگیرم – منظورم روشی است که در طول چهار سال ریاست جمهوری او بوده است – می توانم بگویم که [روش او] به وضوح یک تهدید است.

این مقام اروپایی افزود: “شما فقط باید به تعرفه های تجاری، تعهدات به ناتو و دیدگاه های آنها در مورد تغییرات آب و هوایی نگاه کنید.”

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد اصلی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور پیش از این خود را پیروز انتخابات اعلام کرده و گفته است که حتی معاون خود را نیز انتخاب کرده است.

ترامپ دیروز در گردهمایی حامیانش در ایالت سرخ آیووا گفت: من واقعاً نمی توانم چیزی در این مورد به شما بگویم، اما می دانم چه کسی را به عنوان معاون رئیس جمهور خود انتخاب خواهم کرد.

دورنمای روی کار آمدن ترامپ همواره دغدغه مقامات اروپایی بوده است. تیری برتون، کمیسر فرانسوی و رئیس بازار داخلی اتحادیه اروپا چند روز پیش اعلام کرد که دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری آمریکا به مقامات ارشد اروپایی گفته است که اگر اروپا مورد حمله قرار گیرد، ایالات متحده هرگز کمکی نخواهد کرد. اروپا

وی مدعی شد که ترامپ این سخنان را به اورسولا فون، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در ژانویه 2020 گفته است.

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 است و نظرسنجی ها پیش بینی می کنند که رقابت تنگاتنگی با بایدن در انتخابات نوامبر خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.