افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

انتخاب فرد مک گریف به تالار مشاهیر بیسبال توسط کمیته کهنه سربازان

  • کد خبر : 2871
انتخاب فرد مک گریف به تالار مشاهیر بیسبال توسط کمیته کهنه سربازان

مک گریف که پنج بار در آل استار حضور داشت، سرانجام به عنوان بری باندز، راجر کلمنس و کرت شیلینگ توسط کمیته عصر معاصر رد شد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. تالار مشاهیر ملی بیسبال نتایج رای گیری کمیته دوره معاصر خود را روز یکشنبه اعلام کرد و تنها […]



مک گریف که پنج بار در آل استار حضور داشت، سرانجام به عنوان بری باندز، راجر کلمنس و کرت شیلینگ توسط کمیته عصر معاصر رد شد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

تالار مشاهیر ملی بیسبال نتایج رای گیری کمیته دوره معاصر خود را روز یکشنبه اعلام کرد و تنها یک عضو جدید این بار در کوپرستاون انتخاب خواهد شد: فرد مک گریف، بازیکن اول ستاره پنج بار.

این کمیته 16 نفره متشکل از تالار مشاهیر، مدیران اجرایی و اعضای قدیمی رسانه است. هر عضو مجاز به رای دادن به حداکثر سه نامزد بود و همه آنها مک گریف را در برگه های رای خود گنجانده بودند.

در میان کسانی که انتخاب نشدند می توان به بری باندز، راجر کلمنس، کرت شیلینگ و دان متینگلی اشاره کرد. نامزدها باید 12 رای کسب می کردند تا معرفی شوند. متینگلی با هشت رای، دومین رای، شیلینگ هفت و دیل مورفی شش رای را به دست آوردند. هیچ بازیکن دیگری بیش از سه رای دریافت نکرد.

مک گریف در طول 19 سال زندگی حرفه ای خود، 493 ران خانگی و 2490 ضربه جمع آوری کرد. او در سال 1995 برنده مسابقات جهانی با شجاعان شد و سه جایزه Silver Slugger را از آن خود کرد. مک گریف 13 فصل را با حداقل 25 بازی خانگی منتشر کرد و در عین حال برای شش فرنچایز مختلف در دوران حرفه ای خود بازی کرد.

Bonds و Clemens به ترتیب 66% و 65.2% از آرا را در رای BBWA سال گذشته به دست آوردند که هر دو سال آخر واجد شرایط بودن آنها در آن برگه رای بود. کمیته عصر معاصر سه سال دیگر دوباره تشکیل جلسه خواهد داد.

  • MLB بیشتر:گزارش: آرون قاضی احتمالاً 9 سال تضمینی دریافت خواهد کرد
  • برایان رینولدز در هر گزارش از دزدان دریایی درخواست داد و ستد می کند
  • معامله Jacob deGrom، Spigot آژانس رایگان MLB را باز می کند



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.