افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

انتخاب شما؛ فرصتی برای تجربه موفقیت.

  • کد خبر : 132544
انتخاب شما؛  فرصتی برای تجربه موفقیت.

به گزارش رکنا از اصفهان، در ابتدای این همایش محمدرضا دیانی موسس گروه گزینش در پیامی تصویری به حاضران اعلام کرد: گروه گزینش الکترونیکی به عنوان بخش خصوصی تاکنون مسیری را طی کرده است. رشد کرده و امروز آماده است تا با برنامه های جدید از توانمندی های خود استفاده کند، در مسیر توسعه قرار […]

به گزارش رکنا از اصفهان، در ابتدای این همایش محمدرضا دیانی موسس گروه گزینش در پیامی تصویری به حاضران اعلام کرد: گروه گزینش الکترونیکی به عنوان بخش خصوصی تاکنون مسیری را طی کرده است. رشد کرده و امروز آماده است تا با برنامه های جدید از توانمندی های خود استفاده کند، در مسیر توسعه قرار گیرد و امیدواریم این همایش راهی به سوی افق های روشن باشد.

وی در این پیام اظهار داشت: گروه سلسیون سازمانی است که یاد می گیرد و قابلیت های رشد را در خود دارد، سلسیون سازمانی است که در بخش های اقتصادی و اجتماعی کشور نقش موثری ایفا می کند، بنابراین امیدواریم به سازمانی تبدیل شویم که جریان جدیدی را فراهم کند. رشد و نوآوری با کمک نسل جدید در این سازمان است.

گروه انتخاب، سرزمین فرصت ها

در اولین سخنرانی این همایش محمدرضاقی مدیر فروش، بازاریابی و کنترل عملیات خدماتی گروه استخدام الکترونیکی چه داستان هایی باید گفت؟ داستان زندگی خودشان هر فرد جدیدی را که می بینیم به نوعی خودمان را معرفی می کنیم. در جامعه شناسی به این می گویند که ما چگونه خودمان را نشان می دهیم و روایت می کنیم و در مواجهه با این روایت، مخاطب تصویر می سازد. در ذهنش.

وی با تاکید بر اینکه هر جمله ای که روایت می کنیم یک تصویر است، افزود: هر جمله ای یک داستان و یک تصویر است و خودمان را به کمک روایت ها به تصویر می کشیم، روایت ها داستان های منحصر به فرد زندگی هستند، ما را داستان های زیادی احاطه کرده اند.

مدیر گروه کنترل عملیات فروش بازاریابی و انتخاب الکترونیکی توضیح داد: در بسیاری از مواقع در داستان ها، موضوعی با چالش هایی روبرو می شود و به ما می گوید که چگونه با آن چالش روبرو شویم. داستان ها و روایت های ما در همین زمینه توسعه می یابند. وقتی دانشجو هستیم، ما در کالج است، و شاید در اکثر ما امروز، فضایی که خودمان را در آن معرفی می‌کنیم، سازمانی است که در آن فعالیت می‌کنیم و داستان‌هایمان در آن اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: ما فقط چند داستان نمی‌گوییم، هزاران داستان زندگی می‌کنیم. اما ما انتخاب می کنیم که در کدام فضا یا داستان اتفاقات رخ داده را بازگو کنیم، وی گفت: مردم می توانند داستان های مشابهی را تجربه کنند. روغن کاری نمونه ای است که داستان های دلپذیر را به گل و داستان های ناخوشایند را به سنگ تبدیل می کند. داستان‌های زندگی ما آمیزه‌ای از داستان‌های مثبت و منفی است و گاهی اوقات تصویری کاملاً منفی یا مثبت را در مقابل مردم نشان می‌دهیم. البته خیلی مهم است. هنگام روایت، خودمان داستان ها را کجا قرار می دهیم؟

رزاقی با اشاره به افرادی که در گروه گزینش فعالیت می کنند، بیان کرد: در سازمانی که حدود 18 هزار نفر مشغول به کار هستند، قطعا میلیون ها داستان در حال رخ دادن است، بنابراین با توجه به تجربه شخصی من در جذب نیرو، نباید همیشه سعی کنیم فرد تعیین کننده را پیدا کنیم. برای اینکه یک سازمان باشیم همیشه مجبور نیستیم تصمیم بگیریم و در اجرای آنها مشارکت کنیم، اگر بر خلاف این مسائل بپذیریم که تاثیرگذار هستیم نقش خود را بهتر ایفا می کنیم، سعی کنیم در تصمیم گیری ها عجله نکنیم و صبور باشیم، همه چیز باید در زمان مناسب انجام شود و اگر اتفاق افتاد، سعی کنید به جای تعیین کننده، تأثیرگذار باشید.

وی در توصیه به حاضران گفت: به جای اینکه مدام انتقاد کنیم، به دنبال مشکلات باشیم، ببینیم چگونه می توانیم مشکلات را حل کنیم، زیرا نیاز است، به دنبال علت مشکلات باشیم، علاوه بر این باید مراقب باشیم. چالش های خود را، برای بررسی نسبت به افراد دیگر آنها در چه موقعیتی هستند؟ کار در سازمان های ایرانی با مجموعه مشکلاتی که وجود دارد شبیه صخره نوردی گروهی است، همه با هم حرکت می کنند و چالش های فردی و گروهی دارند.

مدیر فروش، بازاریابی و کنترل عملیات خدماتی گروه الکترون در پایان خاطرنشان کرد: گروه الکترون سرزمین فرصت هاست اما فرصت ها نیز چالش های خاص خود را دارند. در چالش ها، ضعیفان می سوزند و آسیب پذیرها نمی توانند زنده بمانند و قوی ها قدرتمند می شوند، سرزمین فرصت ها راهی است که انتخاب می کنیم و خواهیم داشت.

برای رسیدن به قله سیاره بسازید.

در دومین سخنرانی علیرضا علیخانی معاون بازاریابی گروه کارگزینی درباره نحوه ساختن سیستم گفت: آغاز موفقیت شما پایان شماست. در گذشته افراد در جامعه تغییراتی ایجاد می کردند و شاید امروز شما توانستید از آن دستاوردها برای موفقیت استفاده کنید. بنابراین امروز صورت‌حساب تمام موفقیت‌های شما قبلاً پرداخت شده است. برخی افراد تمام تلاش خود را برای معروف شدن می کنند و شما می توانید از دستاوردهای آنها استفاده کنید، اما همیشه وقتی کشور، سازمان یا فردی به خودکفایی می رسد، افرادی هستند که می خواهند آن را نابود کنند.

وی با تاکید بر اینکه گاهی همه ما انتقاد داریم، افزود: برای حل مشکلات باید به سمت بالا و شمال رفت و پول پرداخت کرد، اما گاهی برای حرکت به سمت پیشرفت هزینه‌های خود را صرف دستاوردهای خارجی می‌کنیم. یعنی به سمت جنوب حرکت می کنیم، به این می گویند مشکل شمال-جنوب. در این صورت ما انتخاب می کنیم که به سمت شمال حرکت نکنیم و بهای آن را بپردازیم.

معاون بازاریابی گروه انتخاب، برند را در کسب و کار ضروری دانست و گفت: پشت هر کسب و کاری یک برند نهفته است، کارها همیشه بر اساس یک برند است، باید راه حلی برای رفع نیازها وجود داشته باشد تا یک فعال خوب باشد. شما باید یک راه حل ایجاد کنید شما باید همه چیز را یاد بگیرید، سپس بفهمید چه اتفاقی افتاده و راه حل را اجرا کنید.

وی با اشاره به الزامات موفقیت در کسب و کار گفت: برای موفق بودن، تیم سازی، شناخت کسب و کار و شناخت ابزارهای موفقیت باید دستور ساخت سیستم وجود داشته باشد. هنگام ساختن یک سیستم، ایده شما هسته و ستاره ای است که جذابیت ایجاد می کند، هسته بیرونی توسعه کسب و کار، پوشش سیستم محصول شما، لایه داخلی بازاریابی کسب و کار، لایه داخلی فروش و فضای سیاره سرمایه آن است. . .

علیخانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز در گروه انتخاب اسنوا ستاره ای است که در منظومه شمسی کار می کند، باید بدانید که وقتی سیاره خود را می سازید قمرهای مختلفی دارید در نهایت باید ستاره خود را عاقلانه انتخاب کنید.

معانی را تجربه کنید

در زیر، سمیرا طوفانی، مدیر ارشد طراحی تجربه در Electronic Selection Group، در مورد چگونگی ایجاد معنا توسط شرکت ها صحبت می کند. وی گفت: اکنون در دوره ای زندگی می کنیم که اقتصاد تجربه بر کشور حاکم است، تجربیات تبدیل به عمل تاسیس اقتصاد می شود. باید بدانید که تولید ناخالص داخلی شاخصی است که رشد اقتصادی کشورها را نشان می دهد و در این شاخص خدمات مشارکت بیشتری در محصول دارد، خدمات روند جدیدی خواهد بود که از همه تعاملات صحبت می کند، به شرطی که شما خوب باشید. تجربه همان

وی مرحله طراحی محصول را یکی از مراحل مهم دانست و اظهار داشت: اگر در مرحله طراحی مشکلی را حل کنید، مقداری برای آن هزینه خواهید کرد. اما اگر حل مشکل در مرحله تولید باشد، قطعا هزینه بالایی برای آن خواهید پرداخت. حدود 80 درصد از مشتریان به همان اندازه به تجربه ای که با یک سازمان دارند به محصولی که استفاده می کنند اهمیت می دهند.

مدیر ارشد طراحی تجربه گروه کاریابی الکترونیکی تصریح کرد: حدود 61 درصد افراد در صورت داشتن تجربه بد از یک سازمان عبور می کنند و بالعکس 86 درصد از این افراد بیش از حد معمول برای کسب تجربه هزینه می کنند. تجربه خوبی داشته باشید

وی در ادامه تصریح کرد: تجربه یعنی مضامین و مفاهیمی که گاهی در احساسات و ادراکات شما ظاهر می شود، اما از این نظر معنا پیدا می کنیم، در معانی دلیل می گردیم و معنا همان چیزی است که در تجربیات به دست می آوریم. امروز مردم دنبال معنا می گردند و در آن جهت دنبال راه حل می گردند، در دنیای امروز معانی خلق نمی شود، خلق می شود.

غیر ممکن را ممکن کن

ساندیپ تیواری، مشاور ارشد بازاریابی گروه انتخاب الکترونیک با تاکید بر اینکه هیچ چیز غیرممکن نیست، گفت: آینده در آسیا رقم خواهد خورد و بیشتر اتفاقات مطلوب در آینده نزدیک توسط 80 میلیون ایرانی بلعیده خواهد شد، بیش از 18 هزار نفر هستند. کارمندان گروه انتخاب در ایران.

وی توضیح داد: وقتی افراد خارج از سازمان دیدگاهی را که می خواهند به شما نشان دهند و شما آن مشکل را ببینید، برداشت افراد متفاوت خواهد بود. مهم نیست امروز کجا هستیم، مهم این است که در آینده کجا خواهیم بود.

مشاور ارشد بازاریابی گروه انتخاب الکترونیک توضیح داد: همیشه وقتی به بچه ها می گوییم رنگین کمان بکشید یک نیم دایره با رنگ های مختلف می کشند اما اگر از بادکنک بیرون برویم یک دایره کامل از رنگین کمان را می بینیم که به این صورت است. واقعیت رنگین کمان.”

ما شهر انتخابی را به فضایی یکپارچه برای زندگی تبدیل می کنیم

انتخاب شما 4عادل دهدشتی، مدیر ارشد برند شرکتی گروه الکترونیک الخت در پایان سخنان خود گفت: الخت سال هاست که سیر صعودی داشته و در فاز تحول ساختاری و هوشمندسازی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است و اسنوا یکی از آن است. برندهای مهم در این سالها اسنوا نه تنها یک برند سازمانی، بلکه یک برند شخصی نیز بود.

وی با تاکید بر اینکه برندسازی داخلی مجموعه ای از فعالیت ها و دانش هایی است که همه ما برای فرهنگ سازی به آن روی می آوریم، تصریح کرد: برندسازی داخلی فرهنگ سازی می کند و به نیازها پاسخ می دهد، باید به ارگونومی سازمان ها توجه کنیم تا بتوانیم به خوبی حرکت کنیم. . در برندسازی داخلی اگر رفتار درست و اکوسیستم مناسب داشته باشیم، سازمان به بهترین مکان برای اشتغال تبدیل می شود.

مدیر ارشد برند شرکتی Grupo Selección Electrónica خاطرنشان کرد: اگر رفتار صحیح و شفافیت در برند داخلی از خود نشان دهیم بهترین گزینه سرمایه گذاری هستیم و اگر چشم انداز بلندمدت خود را برای دیدن درست آینده تغییر دهیم، این کار را انجام خواهیم داد. . تبدیل شدن به بهترین گزینه توسعه

وی برندسازی داخلی را فرآیندی مهم دانست و ادامه داد: برندسازی هویت داخلی سازمان را تقویت می‌کند و افراد را به سمت اجرا سوق می‌دهد، شفافیت در اشتراک‌گذاری اطلاعات و یکپارچگی بلندمدت در همه سازمان‌ها مزیت محسوب می‌شود، همکاران منتخب در کار مشارکت می‌کنند. حداقل 12 ساعت در روز و این فضا سازمانی است که به آنها انرژی می دهد تا کار کنند.

دهدشتی برندسازی داخلی را یکی از الزامات توجه به نظرات و پیشنهادات دانست و افزود: در برندسازی کارفرما مثلثی بین سرمایه انسانی، سرمایه مالی و سرمایه علمی و فناوری وجود دارد. انتخاب امروزه به جای اینکه به دنبال کمک به اکوسیستم باشیم، باید بر ساخت اکوسیستم تمرکز کنیم، زیرا در حال حاضر اغلب سازمان ها به کشف استعدادها نیاز دارند. انتخاب فرصت طلب خوبی است و باید فرصت ها را بشناسید و آنها را انتخاب کنید.

وی در توضیح واژه شهر گفت: شهرها یک فضای فیزیکی نیستند، بلکه یک اکوسیستم هستند که اجزا و سلول های آن توصیف و تقویت می شوند تا به ویژگی های مورد نظر دست یابند، شاید امروزه انتخاب هنوز از جهانی بودن جهانی فاصله دارد. مشخصه”. «اما انتخاب را می توان به عنوان یک صفت خوب در دنیا توصیف کرد، اما راه درازی در پیش دارد.

مدیر برند شرکتی گروه الکترونیک الکترونیک خطاب به حاضران در کنفرانس تاکید کرد: امیدواریم به انتخاب شدن خود افتخار کنیم، شهر الکت فقط اصفهان و فضای صنعتی نیست، همه اجزای آن در حال شکل گیری و رشد هستند، شهر الکت بستری برای توسعه خواهد بود. و می تواند در اقتصاد ملی و جهانی تاثیرگذار باشد، قطعا نقطه عطف گروه انتخاب سرمایه انسانی این است که با در نظر گرفتن آنها پیش برویم و اقدامات تکمیلی برای جذب سرمایه جدید انجام دهیم.

وی در پایان این همایش قول داد که منتظر اتفاقات خوب باشیم و اظهار داشت: اگر نگرش کارکنان نسبت به برند و رویدادهای اکوسیستم به درستی شکل بگیرد سرعت بیشتری خواهیم داشت و با اطمینان بیشتری پیش خواهیم رفت. و بهبود سازمانی رخ می دهد، خدمات باید آماده پاسخگویی به نیازها باشد. خرده فرهنگ های سمی، مثبت و انگیزشی در هر سازمانی می تواند وجود داشته باشد، اگر فضای فیزیکی را یکپارچه و یکپارچه کنیم، شهر انتخاب مجموعه ای از فضاهایی خواهد بود که قرار است در آن زندگی کنیم.

بهمن راعی / اصفهان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.