افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
3

انتخاب سلیمی بهترین تصمیم بود.

  • کد خبر : 207430
انتخاب سلیمی بهترین تصمیم بود.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در حالی که پیش از ناهید کیانی و مهران 2 مقام تکواندوی ایران برای حضور در بازی های المپیک شیاپ چانگ پاریس را کسب می کردند، اکنون آخرین فرصت تیم ملی برای افزایش تعداد جایگاه ها، رقابت های کسب سهمیه قاره ای است. . که در 25 مارس در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در حالی که پیش از ناهید کیانی و مهران 2 مقام تکواندوی ایران برای حضور در بازی های المپیک شیاپ چانگ پاریس را کسب می کردند، اکنون آخرین فرصت تیم ملی برای افزایش تعداد جایگاه ها، رقابت های کسب سهمیه قاره ای است. . که در 25 مارس در چین برگزار می شود.
انتظار می رفت انتخاب مبینا نعمت زاده ملی پوش وزن منهای 49 کیلوگرم به این رقابت ها اعزام شود اما انتخاب نماینده پسران در هاله ای از بلاتکلیفی بود. در نهایت با تصمیم فدراسیون آرین سلیمی در وزن به اضافه 80 کیلوگرم نماینده پسران در این رقابت ها خواهد بود.
مجید افلاکی سرمربی تیم ملی پس از این انتخاب این تصمیم را جمعی می داند و معتقد است که اعزام آرین سلیمی به تیم المپیک بهترین تصمیم برای تکواندو ایران است و به همین دلیل تعداد شاگردان او در پاریس دو نفر است. .
افلاکی انتخاب سلیمی را بهترین تصمیم برای تکواندو می داند: «بعد از مسابقات گرند اسلم بیش از 14 جلسه با حضور اعضای کمیته فنی، کادرفنی و رئیس فدراسیون داشته ایم.
لیگ دسته اول ما همیشه یک لیگ پویا و سنگین بوده است و با توجه به عملکرد تیم ملی در این رقابت ها و همچنین نتایج مسابقات فجیره امارات به اتفاق آرا به این نتیجه رسیدیم که آرین سلیمی وزن 80 کیلوگرم باید باشد. نماینده ما برای مسابقات کسب سهمیه قاره ای
این تصمیم شخصی من نبود. خرد جمعی به این نتیجه رسید که اعزام آرین سلیمی در نهایت برای تکواندو ایران بهتر خواهد بود.
ما فاکتورهای زیادی داشتیم، از رقبایی که تکواندوکاران هر وزن باید در مسابقات انتخابی با آن ها روبرو می شدند و امکان کسب مقام در آن وزن گرفته تا تطبیق درصد و احتمال موفقیت در وزن منتخب در سیاپ چانگ. المپیک. ، مشروط به گرفتن سهمیه
بنابراین در نهایت فکر می کنیم که آرین سلیمی به تیم المپیک اعزام شود، زیرا کسب درصد سهمیه المپیک در این وزن اهمیت بیشتری خواهد داشت.
وی در پاسخ به عدم انتخاب مهدی حاج موسایی برای اعزام به المپیک گفت: علاوه بر موارد دیگر، مصدومیت اخیر حاج موسایی نیز در این مورد بی تاثیر نبود.
با بررسی عملکرد تکواندوکاران در مسابقات داخلی و رقبای خارجی متوجه شدیم که سلیمی ارجحیت دارد. از طرفی اگر بخواهیم توانایی فنی بازیکن را در نظر بگیریم، می دانیم که سلیمی می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.»
سرمربی تیم ملی در آستانه کسب مقام دوم شاگردانش در چین، امیدورا: “در هر مسابقه دو طرف وجود دارد، یکی می برد و دیگری می بازد. ما همیشه به پیروزی و افتخار تکواندو فکر کرده ایم. نه. شما می توانید بدون امید زندگی کنید و ما امیدواریم که نه تنها مقام دوم را کسب کنیم، بلکه به مدال المپیک نیز امیدواریم.
افلاکی همچنین درباره احتمال یا عدم حضور مربی اش در المپیک پاریس گفت: من در تیم ملی مستاجر هستم و این ارث پدرم نیست. من به دعوت ساعی آمدم و وقتی به من گفت می روم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.