افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

انتخاب بهترین شفت و آبکاری در ایران

  • کد خبر : 22695
انتخاب بهترین شفت و آبکاری در ایران
شفت قطعه ای رفت و برگشتی ست که در گیربکس های صنعتی با هدف انتقال نیرو و گشتاور از قسمتی به قسمت دیگر به کار می رود. شکل ظاهری شفت چیزی شبیه میله است که از جنس فولاد ساخته می شود. البته شفت ها از نظر جنس به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که از مقاوم ترین و پرکاربردترین آن ها در صنعتی شفت فولادی هارد کروم است.

گروه صنعتی پارس کانینگ در این مطلب به بررسی ویژگی های شفت هاردکروم به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع شفت پرداخته و راهنمای جامعی برای خرید شفت هارد کروم را به شما ارائه داده است.

ویژگی های شفت هارد کروم

به عنوان عضوی از ماشین آلات صنعتی پیشرفته، شفت ها تحت تاثیر نیروهای پرقدرت پیچشی قرار دارند و احتمال خم شدن یا شکستگی در آن ها بالاست. بنابراین برای تحمل این نیروهای وارده به شفت های سخت و با قدرت و استحکام بالا نیاز است. برای دستیابی به چنین شفتی، شفت فولادی را با لایه های سطحی یا ضخیم کروم پوشش می دهند که آن را با نام شفت هارد کروم می شناسیم. شفت هارد کروم در قطرها و اندازه های مختلف ساخته می شود و گاهی ضخامت این شفت ها به 200 میلی متر و بیشتر نیز می رسد که در دسته ی شفت های هارد کروم یا سخت قرار می گیرند.

شفت ها قطعاتی حیاتی برای انواع ماشین آلات به حساب می آیند که باید با دقت و اصولی ساخته شوند تا سایر ابزار و قطعات روی آن ها به راحتی حرکت کنند.

کاربرد شفت هارد کروم

شفت هارد کروم نوع رایجی از انواع شفت است که علاوه بر سخت کاری، آبکاری کروم نیز روی آن صورت گرفته و با افزایش مقاومت آن ها در برابر سایش، خوردگش و شکستگی می توان از آن ها برای انتقال نیروی موتورهای الکتریکی، سوار کردن چرخ دنده ها و گیربکس های صنعتی حرفه ای استفاده کرد. برخی موارد استفاده از شفت هارد کروم را در ادامه ببینید:

* پولی ها و دسته لنگ ها

* انواع کلاچ و گیربکس ها

* در موتورهای الکتریکی برای انتقال نیروی محرک

* صنایع خودروسازی

* ماشین آلات کشاورزی

* محور خودروها

* صنایع نظامی

* ساخت جک هیدرولیک

دامنه ی استفاده از شفت هارد کروم بسیار وسیع و گسترده است و انواع شفت هارد کروم در قطرها و طول های گوناگون در صنایع مختلف به کار می روند. اگر شفت هارد کروم به خوبی سخت کاری و آبکاری کروم نشده باشد به زودی تحت تاثیر سایش و خوردگی قرار خواهد گرفت و موجب خرابی دستگاه، کاهش کیفیت کار و هدر رفتن زمان و هزینه خواهد شد.

تعمیر یا تعویض شفت آسیب دیده زمان بر است و کار به صرفه و ساده ای نیست، لذا توصیه می شود در خرید شفت هارد کروم و انتخاب شفت آبکاری شده ی با کیفیت دقت لازم را داشته باشید.

گروه صنعتی پارس کانینگ بزرگترین مرجع آبکاری کروم سخت با ارائه ی بهترین شفت های هارد کروم در ضخامت و اندازه های مورد نیاز شما، سهمی اساسی در بازدهی ماشین آلات صنعتی و کیفیت محصولات قابل عرضه ایفا خواهد کرد. مجموعه ی فنی تخصصی پارس کانینگ مرکز خرید لوله سیلندری، شفت هارد کروم و انواع آبکاری سخت در ایران است که در حال حاضر آماده ی ارائه ی مشاوره و راهنمایی های لازم در این حوزه به مشتریان می باشد.

خرید شفت هاردکروم

قطر پوشش کروم سخت در شفت هارد کروم عموما چیزی بین 60 تا 70 میکرون است که هر چه ضخامت آبکاری کروم بیشتر باشد شفت آبکاری کروم سخت از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار خواهد بود. همچنین یکی از عوامل تعیین کننده ی قیمت شفت هارد کروم نیز میزان پوشش کروم شفت است.

نمونه های شفت چینی و رومانیایی از رایج ترین نمونه های موجود در بازار هستند که در حال حاضر شفت هارد کروم رومانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می توانید آن را از پارس کانینگ تهیه کنید. برای استعلام قیمت شفت هارد کروم، خرید لوله سیلندری رومانی و انواع خدمات آبکاری سخت می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای گروه پارس کانینگ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.