افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

انتخابات یک پدیده امنیتی است

  • کد خبر : 206388
انتخابات یک پدیده امنیتی است

ایسنا/ سمنان معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از انتخابات به عنوان پدیده تقویت امنیت یاد کرد. احمد ریواده 28 بهمن ماه در مراسمی به مناسبت هفته سرباز گمنام امام زمان (عج) در سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و مدافعان حرم و امنیت با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا […]

ایسنا/ سمنان معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از انتخابات به عنوان پدیده تقویت امنیت یاد کرد.

احمد ریواده 28 بهمن ماه در مراسمی به مناسبت هفته سرباز گمنام امام زمان (عج) در سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و مدافعان حرم و امنیت با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن اعیاد شعبانیه وی در هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: اساسی ترین و مهم ترین موضوعی که اساس شکل گیری تمدن ها بوده است امنیت است.

وی افزود: امنیت، ساختار و زیرساخت های آن در ایران با سایر مدارس تفاوت چشمگیری دارد و آنچه امنیت را در ایران متمایز می کند این است که بر اساس ایمان و ویژگی خاص سربازان گمنام امام زمان (عج) تعریف شده است. ایمان نیز هست .

وی با اشاره به سه ویژگی خاص امنیت در جامعه اسلامی، گفت: امنیت مبتنی بر امام امت، علم و بصیرت و بر پایه حفاظت و حراست از مردم است.

وی با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم است افزود: در ابلاغیه گام دوم انقلاب علم به عنوان مبنای عزت و اقتدار کشور ذکر شده و ابعاد امنیت تعریف شده است. در مناطق مختلف شهر

ریواده به نقش و جایگاه مردم در نظام اسلامی پرداخت و تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک عامل امنیتی برای کشور است و مهمترین رکن پیشرفت یک جامعه مردم هستند.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: انتخابات یک موضوع و مولفه مهم در حوزه امنیت و یکی از راهبردهای توسعه و پیشرفت کشور است.

وی در جمع جمع کثیری از دانش آموزان اظهار داشت: توجه به اولویت های کشور از ویژگی های دانشجوی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ریواده تاکید کرد: اگر جوانان امروز نماینده یک تمدن باشند در واقع امنیت پایدار شکل می گیرد و محوریت دولت سیزدهم نیز تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات 20 اسفند خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و بسترسازی برای دستیابی به مشارکت پرشور و پرشور مردم ضروری است.

وی با اشاره به همه فرآیندهای انتخاباتی که در استان انجام می شود، بیان کرد: خوشبختانه فضایی که در استان وجود دارد، فضای انتخاباتی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.