افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

انتخابات کهگیلویه به سلامت برگزار شد/ خودم را فدای مردم نمی کنم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 324711
انتخابات کهگیلویه به سلامت برگزار شد/ خودم را فدای مردم نمی کنم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمزه محقق زاده در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان به بررسی روند تصدی استانداری و مسائل مربوط به انتخابات اخیر پرداخت و افزود: قاطعانه از سلامت و شفافیت برگزاری انتخابات دفاع می کنم. وی با اشاره به نحوه انتخاب خود به عنوان استاندار گفت: ورود من به استانداری دهشت به پیشنهاد […]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمزه محقق زاده در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان به بررسی روند تصدی استانداری و مسائل مربوط به انتخابات اخیر پرداخت و افزود: قاطعانه از سلامت و شفافیت برگزاری انتخابات دفاع می کنم.

وی با اشاره به نحوه انتخاب خود به عنوان استاندار گفت: ورود من به استانداری دهشت به پیشنهاد استاندار و مسئولان مربوطه انجام شد.

استاندار کهگیلویه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر شفافیت و شبهات ایجاد شده در انتخابات شورای اسلامی اظهار داشت: من به عنوان یک حراست همیشه سعی در برگزاری انتخابات سالم داشته ام و هرگز فدای افراد نخواهم بود.

محقق زاده بر اهمیت امنیت و شفافیت در برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: هیچ انتخاباتی به اندازه انتخابات کهگیلویه سالم نبود.

وی افزود: کنترل های شورای نگهبان و سازمان های امنیتی به صورت مشهود و ظریف در سطوح مختلف اعمال شد و من از این شیوه برگزاری انتخابات دفاع می کنم.

وی با اشاره به برخی شبهات و چالش های پیش آمده در انتخابات گفت: در خردادماه قصد پاسخگویی به این شبهات را داشتم که با توجه به حادثه شهادت رئیس جمهور و مسائل دیگر و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این امر به تعویق افتاد. .

ابطال 5 هزار رای

وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی گفت: در نهایت 5000 رای ابطال شد که به دلیل اشتباهاتی از جمله عدم پلمپ عوارض توسط نماینده استانداری بود.

فرماندار دهشت وی همچنین به تلاش خود برای حفظ فضای سالم و عادلانه در انتخابات اشاره کرد و گفت: با مردم دلسوز زیادی دیدار کردیم و تاکید کردیم که فضا باید عادلانه و عادلانه مدیریت شود.

محقق زاده تاکید کرد: توازن در استفاده از نمایندگان در هیئت های انتخاباتی کاملا رعایت شد و هیچ حوزه و شهرستانی بدون نماینده باقی نماند.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود همه بی اخلاقی ها و اوج بی عدالتی های موجود، انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در دهشت او در سلامت کامل است.

محقق زاده تاکید کرد: تا زمانی که لازم باشد با قاطعیت و قاطعیت در جایگاه استانداری به کار خود ادامه می دهم و از نحوه برگزاری انتخابات و کیان آن دفاع خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.