افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

انتخابات اتاق بازرگانی ایران طبق برنامه برگزار می شود

  • کد خبر : 146529
انتخابات اتاق بازرگانی ایران طبق برنامه برگزار می شود

به گزارش بازار، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت حراست از دیدار دبیر شورای عالی نظارت بر خانه ایران با اعضای انجمن نظارت بر انتخابات خانه ایران خبر داد. صلاحیت نامزدهای ریاست خانه ایران بررسی شد. بر اساس این گزارش، در این جلسه که بعدازظهر روز چهارشنبه 24 دی ماه 1402 برگزار شد، حسین میرمحمدصادقی، […]

به گزارش بازار، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت حراست از دیدار دبیر شورای عالی نظارت بر خانه ایران با اعضای انجمن نظارت بر انتخابات خانه ایران خبر داد.

صلاحیت نامزدهای ریاست خانه ایران بررسی شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که بعدازظهر روز چهارشنبه 24 دی ماه 1402 برگزار شد، حسین میرمحمدصادقی، رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گزارشی در خصوص روند برگزاری این دوره ارائه کرد. وی در خصوص برگزاری انتخابات و ثبت نام از نامزدهای ریاست خانه ایران و با اشاره به مصوبات کانون تاکید کرد: در شرایط فعلی اقدامات لازم برای بررسی صلاحیت نامزدها انجام شده است که نتیجه آن خواهد شد. متعاقبا اعلام شود.

در ادامه این جلسه، سیدعلی لطفی زاده، دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ضمن تشکر از زحمات ارزنده انجمن نظارت، از مشارکت داوطلبان در جشن یک انتخابات پرشور و ضرورت رئیس خانه ایران تاکید کرد: مصوبات انجمن ناظران در رابطه با انتخابات هیات مدیره را اجرایی کنیم.

دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران با اشاره به زمانبندی اعلام شده از سوی کانون نظارت بر انتخابات اتاق ایران و تکلیف شورای عالی نظارت برای برگزاری انتخابات تعیین رئیس اتاق بازرگانی ایران ، اقدامات انجمن مذکور را منطبق بر قانون و در راستای اجرای وظایف محوله دانست و حمایت شورای عالی از روند انتخابات را برجسته کرد.

بر اساس مصوبه 10 آبان 1402 شورای عالی نظارت، مأموریت انجمن نظارت بر انتخابات خانه ایران برای برگزاری انتخابات تمدید شد.

لازم به ذکر است برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات اتاق ایران به شرح فراخوان زیر می باشد:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.