افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

امیلی، همسر بیکر میفیلد، پس از ادعای معافیت، وارد اینستاگرام شد

  • کد خبر : 4254
امیلی، همسر بیکر میفیلد، پس از ادعای معافیت، وارد اینستاگرام شد

کوارتربک جدید رامز امسال در سه تیم بازی کرده است. خیلی سال گذشته استبیکر میفیلدو همسرش امیلی کوارتربک سال را هنوز در براونز آغاز کرد و پس از ماه‌ها ندانستن آینده‌اش، می‌فیلد در ماه جولای به پانترز مبادله شد. سپس، دوشنبه این هفته، پانترز می‌فیلد را پس از بازی در هفت بازی برای آنها آزاد […]



کوارتربک جدید رامز امسال در سه تیم بازی کرده است.

خیلی سال گذشته استبیکر میفیلدو همسرش امیلی

کوارتربک سال را هنوز در براونز آغاز کرد و پس از ماه‌ها ندانستن آینده‌اش، می‌فیلد در ماه جولای به پانترز مبادله شد.

سپس، دوشنبه این هفته، پانترز می‌فیلد را پس از بازی در هفت بازی برای آنها آزاد کرد. رامز او را از معافیت‌های خود در روز سه‌شنبه محروم کردند، و حالا او این شانس را دارد که در آن بازی کندقوچ هافوتبال پنجشنبه شب مسابقه در مقابل مهاجمان.

امیلی خلاصه‌ای از «دیوانگی» می‌فیلدها در سال جاری را در استوری اینستاگرام خود سه‌شنبه شب پس از ادعای رامز، منتشر کرد.

امیلی گفت: «امشب احساس قدردانی می کنم. برای گردباد، هرج و مرج، دیوانگی. من از فرصتی که برای این یک بار در زندگی سواری ترن هوایی در طول عمرم به دست آوردم سپاسگزارم. من بسیار سپاسگزارم برای وقت ما در شارلوت. من با افراد واقعاً باورنکردنی آشنا شدم و عاشق شهری شگفت‌انگیز شدم. مطمئناً تعداد بیشتری از ما CLT را خواهید دید!»

به نظر می رسد امیلی برای آینده این زوج در لس آنجلس نیز هیجان زده است.

“در مورد LA… من برای شما آماده هستم!” امیلی نوشت “خیلی طولانی شده است. من یک دختر مغرور نبراسکا هستم، اما لس آنجلس مطمئناً تکه‌ای از قلب من را نیز در اختیار دارد. خیلی خوبه که برگردی

و در آخر، بیک، من یک فرزند همسر مغرور هستم! عجیب ترین، گیج کننده ترین، چالش برانگیزترین سال زندگی من بود. اما نکته مهم این است که ما آن را با هم و با در مرکز بودن خدا انجام داده ایم. من واقعا به جایی که هستیم و به کجا می رویم افتخار می کنم. سپاسگزار مردی که امروز هستید، و اینکه چگونه سختی ها را با چیزی جز لطف اداره می کنید! بی صبرانه منتظرم تا در شماره 17 شما را تشویق کنم! برو قوچ!»

میفیلد دیده شد چهارشنبه در زمین تمرین رامز، اما این تیم به طور رسمی اعلام نکرده است که آیا این مدافع پنج شنبه شب اصلا به میدان خواهد رفت یا خیر.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.