افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

امیر موسوی: بدون شک آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود

  • کد خبر : 378831
امیر موسوی: بدون شک آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به حومه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله رهبر و دبیرکل حزب الله مقتدر و سیدالشهدا عزیز شهدای لبنانی و دوستان و همرزمان شهیدش با صدور پیامی تسلیتی صادر کردند و تاکید کردند که بدون شک آینده منطقه در دستان نیروهای مقاومت […]

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به حومه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله رهبر و دبیرکل حزب الله مقتدر و سیدالشهدا عزیز شهدای لبنانی و دوستان و همرزمان شهیدش با صدور پیامی تسلیتی صادر کردند و تاکید کردند که بدون شک آینده منطقه در دستان نیروهای مقاومت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به حومه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل مقتدر و سیدالشهد محبوب حزب الله لبنان و دوستان و همرزمان شهیدش با صدور پیامی تسلیت گفتند و تاکید کردند که بدون شک آینده منطقه در دستان نیروهای مقاومت خواهد بود.

متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنها به آنچه خداوند از فضل خود به آنها عطا کرده است خوشحال می شوند و برای کسانی که به آنها نپیوسته اند خوشحال می شوند. نه ترسی برای آنان است و نه اندوهگین می شوند.

شهادت سرور مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر و دبیرکل شجاع، مقتدر و شهیدپرور حزب الله لبنان و یاران بزرگوارش مجاهدان و مردم بیگناه بیروت، صفحات ننگین دیگری را بر کارنامه سیاه ایران افزود. ترور و جنگ رژیم صهیونیستی رو به زوال و محکوم به طرد.
تلاش ظالمانه این رژیم جنایتکار برای به شهادت رساندن رهبر حزب الله، پرچمدار و رهبر مقاومت، موجب تقویت اراده مردم شده و به یاری خداوند قدرت حزب الله دو چندان خواهد شد. .

بدون شک آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود و چیزی جز شکست و شکست در انتظار رژیم منحوس صهیونیستی نیست.
در غم از دست دادن آن مرد خستگی ناپذیر بزرگ و سردار عالی و عالم مکتب مقاومت، با حضور ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای، بیت مکرم و همسر مجاهد جهادگر و شهید سید حسن نصرالله و خانواده محترم ایشان عزادار هستیم. شهدای بزرگ و مردم عزیز و نجیب لبنان و جبهه. از خداوند متعال علو درجات مجاهد در پیشگاه خداوند و یاران شهیدش و تداوم و افزایش اقتدار مکتب مقاومت و وحدت را مسالت دارم. و وحدت امت اسلامی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.