افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

امیر قلعه نویی مقابل فردوسی پور/ جانشین میشاقی; میزبانی مهربان یا منتقد شکست تلخ تیم ملی در آسیا؟

  • کد خبر : 207093
امیر قلعه نویی مقابل فردوسی پور/ جانشین میشاقی;  میزبانی مهربان یا منتقد شکست تلخ تیم ملی در آسیا؟

امیر قلعه نویی مقابل فردوسی پور/ جانشین میشاقی; میزبانی مهربان یا منتقد شکست تلخ تیم ملی در آسیا؟امیر قلعه نویی در شرایطی به شبکه سه سیما می رود که دیگر اثری از عادل فردوسی پور و انتقادات تند او نیست. محمدحسین میثاقی هفته گذشته در برنامه فوتبال برتر قول داد که مهمان برنامه این هفته […]

امیر قلعه نویی مقابل فردوسی پور/ جانشین میشاقی; میزبانی مهربان یا منتقد شکست تلخ تیم ملی در آسیا؟
امیر قلعه نویی در شرایطی به شبکه سه سیما می رود که دیگر اثری از عادل فردوسی پور و انتقادات تند او نیست.

محمدحسین میثاقی هفته گذشته در برنامه فوتبال برتر قول داد که مهمان برنامه این هفته او امیر قلعه نویی باشد.

همانطور که می دانید امروز در فوتبال ایران بعد از شکست تیم ملی و حذف تلخ و غم انگیز از جام ملت های آسیا فقط سعید الهاوی و مهدی محمدنبی به رادیو رفتند. اما دفاع الهوی به قدری فاجعه آمیز بود که بازتاب خوبی در تیم ملی نداشت و جواد خیانی موفق شد در دوئلی که دستیار قالانیوی به طور غیرمنطقی از عملکرد این تیم دفاع کرد، به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک کند. الهاوی در خیابان به هیچ کدام از سوالات پاسخ مستدلی نداد و فقط به آمار و ارقام متوسل شد و … نبی که هفته گذشته مقابل میشاقی قرار گرفت اساسا گزینه جذابی برای بررسی عملکرد ایران در جام ملت ها نبود. بنابراین تنها گزینه روی میز و مسئول اصلی نتایج تیم، امیر قلعه نویی است.

قلعه نویی خاطرات خوبی در این زمینه ندارد. چرا که در سال 2007 پس از تحمل همان شکست دردناک در جام ملت‌های آسیا، در بازگشت به تهران در برنامه‌ای با حضور عادل فردوسی پور و مهمانانش بیژن ذوالفقارانسب و امیر حجرضایی شرکت کرد. قلانوی دقیقاً از همان برنامه تلویزیونی کینه بزرگی به خرج داد که تا سال 2024 و در اوج جام ملت های آسیا در این دوره ادامه داشت و در اکثر کنفرانس ها به منتقدان و افرادی که از تیم ملی انتقاد می کردند حمله کرد. در حالی که نشست خبری سرمربی و ملی پوش در جریان بود، دیگر جایی برای این حرف ها نبود.

قلانوی اکنون در شرایطی به شبکه سه می رود که دیگر عادل فردوسی پور حضور ندارد و این بار محمدحسین میشاقی مقابل او قرار خواهد گرفت. آیا فوتبال سطح بالا با حضور قلانوی تبدیل به یک برنامه تکمیلی می شود و من فدای من می شوم یا شاهد مشاجره و دعوا خواهیم بود؟ این پیمان واقعاً چه خواهد کرد؟ آیا او میزبانی ساده و سرسخت خواهد بود و در برابر آنچه قلنویی گاهی با اقتدار صحبت می کند و پایگاه های دفاعی خود را پیش می برد مبارزه خواهد کرد یا خیر؟ آیا میشاقی هم می خواهد فوتبال نخبگان را محل بحث کند یا …؟

واقعیت این است که قلانوی و کل کادر فنی تیم ملی هر چقدر هم که بخواهند از عملکرد خود دفاع کنند و حتی دلایل موجهی برای شکست بیاورند، به گفته مجید جلالی، تغییری در اصل شکست ایجاد نمی شود. چون حقیقت این است که فوتبال ایران در جام ملت های آسیا شکست خورده و حذف شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.