افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

امیر قلعه نویی با محمد میلی‌خن تماس گرفت!

  • کد خبر : 349552
امیر قلعه نویی با محمد میلی‌خن تماس گرفت!

آفتاب نیوز: در این فوتبال کسی نیست که دعوای قدیمی و قدیمی قلعه نویی و محمد مایلی را نداند. دو مربی که در سه دهه اخیر رودرروی یکدیگر قرار گرفته اند و از داشتن انگشتان به اندازه دو دست شاکی بوده اند! تنها باری که یک چهره فوتبال برای شکایت به زندان فرستاده شد در […]

آفتاب نیوز:

در این فوتبال کسی نیست که دعوای قدیمی و قدیمی قلعه نویی و محمد مایلی را نداند. دو مربی که در سه دهه اخیر رودرروی یکدیگر قرار گرفته اند و از داشتن انگشتان به اندازه دو دست شاکی بوده اند!

تنها باری که یک چهره فوتبال برای شکایت به زندان فرستاده شد در مورد مایلی کوهن بود و این نشان می دهد که حاجی مایلی حاضر است تا چه حد در انتقاد از مردم پیش برود! امیر قلعه نویی در این ماجرا رقیب سرسختی در علی دایی دارد که بعد از مایلی کهن به عنوان ژنرال آبی ها روی نیمکت تیم ملی نشست. اما نکته جالب اینجاست که امیر قلعه نویی پنج شنبه شب این شانس را دارد که به رکورد قدیمی مایل در فوتبال برسد. محمد مایلی کهن یکی از کسانی است که در دو مقطع مختلف سرمربی تیم ملی شد. حالا امیر قلعه نویی تیم ملی را در مرحله دوم هدایت می کند!

جالب اینجاست که در تاریخ فوتبال ایران چهار بار با قرقیزستان روبرو بوده ایم و محمد مایلی کهن تنها مربی ای است که بیش از یک بار ما را مقابل این رقیب برده است. در دو بازی دیگر کارلوس کی روش و امیر قلعه نویی روی نیمکت ما حضور داشتند. هر چهار دیدار به سود ایران به پایان رسید و حالا امیر قلعه نویی برای دومین بار ایران را مقابل قرقیزستان هدایت می کند. به این ترتیب او به رکورد مایلی کوهن در تعداد بازی مقابل این کشور می رسد و در صورت پیروزی مانند او دو پیروزی مقابل قرقیزستان خواهد داشت که فقط گل هایش باقی مانده است!

حاجی مایلی و تیمش در دو بازی 10 گل به قرقیزستان زدند و یک گل دریافت کردند. در تنها تجربه قبلی مقابل این کشور، امیر قلعه نویی 5 بر یک پیروز شد، یعنی برای پشت سر گذاشتن این رکورد قدیمی باید پنجشنبه شب با اختلاف بیش از 5 گل پیروز شود!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.