افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

امیر حیدری: بهبود وضعیت کارکنان پایور وظیفه نیروی زمینی ارتش است

  • کد خبر : 308434
امیر حیدری: بهبود وضعیت کارکنان پایور وظیفه نیروی زمینی ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همه فرماندهان، مسئولان و معاونان نیروی زمینی ارتش در تلاش هستند تا روندها را تسهیل کرده و در راستای ساختن آینده ای روشن برای ایران اسلامی گام بردارند. امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه افتتاح و بهره برداری از فاز اول نوسازی، بهسازی و بهینه سازی آسایشگاه، […]



فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همه فرماندهان، مسئولان و معاونان نیروی زمینی ارتش در تلاش هستند تا روندها را تسهیل کرده و در راستای ساختن آینده ای روشن برای ایران اسلامی گام بردارند.






امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه افتتاح و بهره برداری از فاز اول نوسازی، بهسازی و بهینه سازی آسایشگاه، امکانات و تجهیزات مراقبتی، فرهنگی و ورزشی مرکز آموزش شهدای 01 نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: از جمله دستورات و تدابیری که از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته است، توجه به امور سربازان و تسهیل روند سربازی، ارتقای جایگاه این نخبگان عزیز و پیشروی است. مسائل کشور در زمینه های علمی و نخبه.

امیر حیدری ادامه داد: نیروی زمینی ارتش با اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا، نوسازی، بهسازی و بهینه سازی آسایشگاه، رفاهی، فرهنگی و ورزشی و تجهیزات و تجهیزات این بیمارستان را انجام داده است. مرکز آموزش 01 شهدای نزاجا تا سربازان کشور با کمترین دغدغه و با دست آزاد خدمت خود را انجام دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نتایج مثبت بهسازی و بهینه سازی امکانات و تجهیزات این مرکز آموزشی، تصریح کرد: تبلور شادی، ظهور حس نشاط و احترام به کرامت و عزت نفس. . از جمله مواردی که در پی توجه به امور کارکنان خدماتی است، امور سربازان به ویژه توجه به بازسازی، بهسازی و نوسازی اماکن و تجهیزات سابق یگان های خدماتی است.

وی با بیان اینکه این نیرو با تمام توان برای بهبود وضعیت کارکنان خود اعم از فعال و درجه دار تلاش می کند، تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه نیروی زمینی از ستاد این نیرو گرفته تا یگان های مستقر در افراطی کشور این است که علاوه بر نظارت و تمرین بر ارتقای وضعیت خدمتی و امور اداری و اجرایی آنها، در جهت بهبود وضعیت اسکان نیروها چه در آسایشگاه های مراکز آموزشی و چه در زمینی اقدام شود. واحدهای نیرو و در منازل سازمانی و شخصی.

امیر حیدری در پایان خاطرنشان کرد: همه فرماندهان، افسران و معاونان نیروی زمینی ارتش شبانه روز در تلاش هستند تا روندها را تسهیل کنند و در راستای ساختن آینده ای روشن برای ایران اسلامی گام برداریم.







0