افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
3

امیری: نمی گذاریم دشمنان پرسپولیس خوشحال شوند/ قدرتمندتر برمی گردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145153
امیری: نمی گذاریم دشمنان پرسپولیس خوشحال شوند/ قدرتمندتر برمی گردیم – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی گذاریم دشمنان خوشحال شوند. وحید امیری پس از حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا از هوادارانی که منتظر صعود این تیم بودند عذرخواهی می کنم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من از طرف بازیکنان صمیمانه از همه عذرخواهی می کنم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد. وی […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی گذاریم دشمنان خوشحال شوند.

وحید امیری پس از حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا از هوادارانی که منتظر صعود این تیم بودند عذرخواهی می کنم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من از طرف بازیکنان صمیمانه از همه عذرخواهی می کنم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

وی در خصوص اینکه مشکل اصلی امروز پرسپولیس چه بود، گفت: اتفاقات سخت تر از این هم برای ما افتاده است. آن اتفاقات در فینال آسیا رخ داد. برگشتیم و بیشتر کار کردیم. به همه هواداران قول می دهم که قوی تر برگردیم. ما اجازه نمی دهیم متنفران ما و کسانی که این تیم را دوست ندارند در موقعیتی قرار بگیرند که واقعاً سزاوار خوشحالی هستند. فوتبال همین است. فرصت های زیادی داشتیم.

هافبک پرسپولیس درباره شعارهایی که علیه این تیم و باشگاه زده شد، گفت: در همه جای دنیا همینطور است. حتی تیم های بزرگ دنیا هم وقتی نیاز به برد دارند، می بازند، اما دیدید که بچه های ما از دقیقه اول تا 100 دقیقه همه چیز را گذاشتند، کم نذاشتند. به هر حال فوتبال در حال وقوع است. هواداری که در این سرما بیاید به هر حال عصبانی خواهد شد. امیدوارم ناامیدی اینجا برطرف شود.

وی در خصوص اینکه هواداران زیادی گریه می کردند، گفت: ما هم همینطوریم. شک نکنید همین بازیکنان فردا یا پس فردا خیلی به این بازی فکر خواهند کرد. 4 بازی دیگر باقی مانده است و بازیکنان بسیار قوی تر باز خواهند گشت.

امیری در مورد اینکه آیا به دربی راه پیدا می کند یا خیر، گفت: تلاش می کنیم انشاالله این کار را انجام دهیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص جو رختکن این تیم بعد از بازی امشب گفت: همه ناراحت بودند و این طبیعی است. قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد. دعوا در کار نیست. همه از وضعیت خود و تیم ناراحت بودند. غم شما حق است این تیم پرسپولیس است. همه باید به پیروزی و 3 امتیاز فکر کنند. وقتی این اتفاق نمی افتد، حتی با کراوات، عصبانی می شویم.

وی با توجه به اینکه خیلی ها دلیل شکست امشب را اختلاف تیم با مدیریت باشگاه می دانند و بعد از اظهارات بازیکنان هفته به هفته نتایج بدتر شد، تصریح کرد: بازیکنان ما از حدود سال قبل دچار بیماری یا مصدومیت شده اند. الان 3 ماه پیش امروز کسی را روی نیمکت نداشتیم. مهدی احمدی که تا این لحظه بازی نکرده بود در این دیدار حساس 10 دقیقه به میدان رفت. این نشان می دهد که چه اتفاقی برای ما افتاده است. برای باشگاه های بزرگ دنیا هم این اتفاق می افتد، اما شک نکنید که همه اینها به خیر ختم خواهد شد.

امیری در خصوص اینکه آیا این تفاوت تاثیرگذار بود، گفت: نه، اصلا شک نکنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)