افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

امیری: لیگ هنوز تمام نشده/تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 249976
امیری: لیگ هنوز تمام نشده/تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هنوز چیزی تمام نشده و این اختلاف یک امتیازی چیزی نیست که الان حذف کنیم. وحید امیری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته و دیدار با آلومینیوم همه اتفاق نظر داشتند که باید سه امتیاز را بگیریم، اما تیم رقیب آمد […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هنوز چیزی تمام نشده و این اختلاف یک امتیازی چیزی نیست که الان حذف کنیم.

وحید امیری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته و دیدار با آلومینیوم همه اتفاق نظر داشتند که باید سه امتیاز را بگیریم، اما تیم رقیب آمد تا یک بازی فشرده و بازیکنان تاثیرگذار برگزار کند. به شدت تحت تأثیر یارگیرا قرار گرفتند و این وضعیت را پیچیده کرد. هواداران هم سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می کنم و قول می دهم تا روز آخر تلاش کنیم و بازی به بازی پیش برویم. هنوز چیزی تمام نشده و 15 امتیاز باقی مانده است. این تفاوت یک نقطه چیزی نیست که باید بر آن غلبه کرد. ما تا روز آخر تلاش خواهیم کرد و به هواداران قول می دهیم که آنها را سفید بگذاریم.

وی در مورد تیم نساجی حریف بعدی پرسپولیس و اینکه این تیم باید به مصاف استقلال هم برود، گفت: نساجی تیم قابل احترامی است که همیشه تمام تلاش خود را کرده است. بازی هفته آینده برای هر دو تیم نبرد مرگ یا زندگی است و امیدواریم همه اتفاقات خوب رخ دهد. مطمئن باشید فوتبال زیبایی به نمایش خواهیم گذاشت و امیدوارم تیمی که شایسته قهرمانی است به آن برسد.

امیری در خصوص خصوصی سازی پرسپولیس و اینکه گفته می شد بازیکنان در صورت پیروزی مقابل سپاهان 100 میلیون پاداش می گیرند، گفت: از این پاداش چیزی نمی دانستم. این اتفاق خوشحال کننده ای برای هر دو باشگاه بود و امیدوارم از شر اتفاقاتی که هر فصل شاهد آن هستیم خلاص شویم و شاهد اتفاقات بزرگی باشیم و در میادین بین المللی به رقابت بپردازیم.

وی در خصوص بازگشت بیرانوند به تیم پرسپولیس تصریح کرد: رفیعی در چند بازی اخیر سنگ تمام گذاشت. او مقصر گل های بازی قبلی نبود و تقصیر ما بود. بیرانوند نیازی به تعریف ما ندارد. این یک تشویق بزرگ است و خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

امیری درباره خسته کننده بودن بازی امروز گفت: حساسیت بیش از حد بازی و همچنین شرایط بازی سپاهان و آنالیز او، بازی را خسته کننده و سخت کرده بود.

وی در مورد علت مصاحبه نکردن پرسپولیسی ها بعد از شکست مقابل آلومینیو گفت: همه بازیکنان از شرمندگی خود صحبت نکردند و همه ناراحت بودند. بازی خاصی بود و درس بزرگی به ما داد. ما پنالتی را از دست دادیم و شاید آن را اشتباه زدیم، اما آلومینیوم در این روند بسیار خوب بازی کرد. ما چیزهای زیادی از این بازی یاد گرفتیم و امیدواریم در آینده از آن استفاده کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)