افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

امیری: شرایط در پرسپولیس خوب است و از نصر نمی ترسیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 136632
امیری: شرایط در پرسپولیس خوب است و از نصر نمی ترسیم – پرسپولیس نیوز

بازیکن پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و ترسی از نصر نداریم. وحید امیری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و هیچ مشکلی پیش نیامده است، بچه ها پیگیر هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و روحیه تیم بالاست و اگر خدای نکرده بخواه، […]

بازیکن پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و ترسی از نصر نداریم.

وحید امیری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و هیچ مشکلی پیش نیامده است، بچه ها پیگیر هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و روحیه تیم بالاست و اگر خدای نکرده بخواه، اتفاقات خوبی خواهد افتاد به وقوع پیوستن.

وی با بیان اینکه تاخیر یکی دو روزه در سفر به عربستان روی کار بازیکنان تاثیر می گذارد، گفت: اگر زودتر می رفتیم می توانستیم خود را با شرایط جوی وفق دهیم. اینها دلیل نیست چون ما مسئولیت داریم و می خواهیم از نصر امتیاز بگیریم، امیدوارم.

امیری درباره بازی رفت مقابل النصر گفت: در بازی برگشت شرایط ما با النصر نابرابر بود و با توجه به شرایط تیم و جوی که شروع شده بود و تا زمانی که اخراجی نداشتیم. ، “شرایط ما برابر بود و موقعیت خاصی به رقیب ندادیم.” به نظر من تفاوت آنقدر نیست که با ترس و اضطراب با النصر روبرو شویم. مطمئن باشید اگر با اعتماد به نفسی که مقابل الدحیل بازی کردیم بازی کنیم، مقابل النصر صددرصد نتیجه می گیریم.

هافبک پرسپولیس درباره وضعیت و میزان مصدومیتش گفت: شرایطم به گونه ای است که مصدومیتم بدتر شده و زمان مشخصی برای بازگشتم نداده اند و با قدرت و انگیزه کار می کنیم. پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن اعتماد نکرده و ما همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط ریکاوری پرسپولیس گفت: شرایط ریکاوری ما با آنها بسیار متفاوت است. بسیاری از موضوعات روز مانند توپ، زمین بازی و غیره. بر روی ریکاوری تاثیر دارند و علاوه بر این که دستگاه های جدید زیادی وجود دارند که روند بازیابی را سرعت می بخشند، به نظر من ممکن است در حال حاضر خیلی خوب نباشد. 3 روز قبل از بازی مسابقه دادیم، منصرف شدیم و باید به عربستان می رفتیم. شرایط پرسپولیس خوب است و امیدوارم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)