افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

امیری: درجا با شمس آذر دروازه بان برخورد کردم، خدا رحمت کند/ گلی که زدم با تلاش بازیکنان بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 410742
امیری: درجا با شمس آذر دروازه بان برخورد کردم، خدا رحمت کند/ گلی که زدم با تلاش بازیکنان بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن پرسپولیس عنوان کرد که در دیدار با شمس آذر مدافع این خطر گذشت. وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر بازی بسیار ویژه ای انجام داد و یکی از سخت ترین بازی ها را انجام دادیم. ما زود به گل رسیدیم و همین باعث شد […]

بازیکن پرسپولیس عنوان کرد که در دیدار با شمس آذر مدافع این خطر گذشت.

وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر بازی بسیار ویژه ای انجام داد و یکی از سخت ترین بازی ها را انجام دادیم. ما زود به گل رسیدیم و همین باعث شد بازی را مدیریت کنیم و سه امتیاز را بگیریم. گل من نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و باعث شد تیم احساس راحتی کند.

وی در خصوص دیدار با محمدامین رضایی دروازه بان شمس آذر گفت: خدا رحم کرد. کمی درد دارد، اما اشکالی ندارد.

بازیکن پرسپولیس با اشاره به اهمیت اتحاد تیم گفت: برای تکرار موفقیت های گذشته همدلی بین بازیکنان و مربیان بیش از هر چیز دیگری مهم است. برای قضاوت در لیگ خیلی زود است اما امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در آسیا موفقیت هایی داشته باشیم. تیم ها در فوتبال ایران تفاوت چندانی با هم ندارند و اتحاد تیمی به موفقیت کمک می کند.

امیری در خصوص تمجید از سرمربی و هواداران پرسپولیس و همچنین بازگشت کریم باقری به نیمکت گفت: امیدوارم بتوانم محبت را به گاریدو و هواداران برگردانم و به تیم خدمت کنم. این صحبت ها مسئولیت ما را سنگین می کند. باقری نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد. شرایط روی نیمکت ما سخت بود و حالا این وضعیت بهتر شده است. احترامی که بازیکنان برای باقری قائل هستند به اتحاد و آرامش تیم کمک می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به بازگشت به تیم ملی دارد یا خیر، گفت: من سال ها در تیم ملی بازی کرده ام. من همیشه این پیراهن را دوست داشتم و می خواهم تا جایی که می توانم برای تیم ملی بازی کنم. من همیشه برای این تیم احترام قائل بوده ام و سعی کرده ام هرگز آن را به حاشیه نبرم. تا زمانی که معتقد باشند در هر زمینه ای می توانم کمک کنم، در خدمت تیم خواهم بود.

بازیکن پرسپولیس درباره برتری نماینده استان لرستان خیبر خرم آباد مقابل استقلال گفت: امید است این اتفاقات به دست تیمی که تازه صعود کرده است رخ دهد. تبریک به مالک باشگاه خیبر و هواداران لرزبان. خیبر نشاط را برای استان لرستان به ارمغان آورده است و امیدوارم این تیم در آینده موفق باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)