افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

امیری: جوانان پیکان ما را اذیت کردند/ روحیه فوتبال برگشت

  • کد خبر : 19901

مدافع و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زیبایی فوتبال ناشنوایی است و با این مسائل روحیه به فوتبال برگشته است. وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و بازی به بازی فکر می کنیم. بازی بعدی ما مقابل گلگره است و سعی می کنیم با یک بازی خوب سه […]

مدافع و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زیبایی فوتبال ناشنوایی است و با این مسائل روحیه به فوتبال برگشته است.

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و بازی به بازی فکر می کنیم. بازی بعدی ما مقابل گلگره است و سعی می کنیم با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آوریم.

مدافع و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه های چند روز اخیر خاطرنشان کرد: در مورد حاشیه صحبت نمی کنم بلکه بحث فنی است.

وی درباره رویکرد این تیم به قهرمانی گفت: واقعا به تیم خوب پیکان تبریک می گویم. این تیم با جوانان 19، 20 ساله امروز خیلی ما را اذیت کرد اما می توانستیم خیلی زودتر در نیمه اول به گل برسیم. ما شرایط خیلی بهتر و موقعیت های بیشتری داشتیم و کسب سه امتیاز مهم بود و این کار را انجام دادیم. بازی های بعدی خیلی سخت تر است و امیدوارم خدا به ما کمک کند.

امیری درباره اظهارات مکتوب قبل از بازی و تاثیر آن بر کیفیت بازی گفت: من در مورد این مسائل صحبت نمی کنم اما چیزی که ما را نگران می کند این است که هر بار که وارد زمین می شویم به دور از افکار و فشارهای حاشیه ای تمرکز می کنیم. بیایید بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره دو برابر شدن پرسپولیس با قهرمانی در لیگ و جام حذفی گفت: هنوز زود است اما تمام تلاشمان را می کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادامه بازی ها با چالش های پیش رو گفت: زیبایی فوتبال مثل آواز خواندن و حرف زدن است و اگر این اتفاقات نبود روح فوتبال مرده بود. الحمدلله این روحیه به فوتبال برگشته و همه دارند می خوانند و هل می دهند. امیدوارم تیمی که شایسته قهرمانی است قهرمان شود.

امیری در خصوص حمایت پرسپولیسی ها گفت: این به هوش هواداران ما برمی گردد که ما را درک می کنند و می دانند چگونه از دقیقه اول تا 90 به خصوص در بازی های پرفشار پشت سر ما بمانند.

وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس و درآمد بازیکنان این تیم گفت: هنوز خوب نیست و در دو بازی تا پایان لیگ 60 درصد درآمد داشتیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.