افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
4

امیری: تراکتور را با اتحاد شکست دادیم/ با رفتن گل محمدی خلاء بزرگی احساس می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 212128
امیری: تراکتور را با اتحاد شکست دادیم/ با رفتن گل محمدی خلاء بزرگی احساس می کنیم – پرسپولیس نیوز

وحید امیری می گوید اتحاد پرسپولیسی ها باعث شکست تراکتور شد. وحید امیری در حاشیه جشن قهرمانی تیم پرسپولیس گفت: تیم نوجوانان پرسپولیس 5 هفته زودتر قهرمان شد اما امروز گفتیم بیاییم در جشن قهرمانی شرکت کنیم و این خوشحالی را تقسیم کنیم. وی با اشاره به مصدومیت خود گفت: خدا را شکر مصدومیتم تمام […]

وحید امیری می گوید اتحاد پرسپولیسی ها باعث شکست تراکتور شد.

وحید امیری در حاشیه جشن قهرمانی تیم پرسپولیس گفت: تیم نوجوانان پرسپولیس 5 هفته زودتر قهرمان شد اما امروز گفتیم بیاییم در جشن قهرمانی شرکت کنیم و این خوشحالی را تقسیم کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت خود گفت: خدا را شکر مصدومیتم تمام شده و با معیارهای کادر پزشکی و مربیگری بازی خواهم کرد. آماده بازی هستم اما با توجه به شرایط حساسی که داریم باید کم کم به تیم ملحق شوم.

امیری در خصوص از سرگیری لیگ برتر اظهار داشت: پس از وقفه ای طولانی، مسابقات را از سر گرفته ایم. بازی هفته گذشته برخلاف روند بازی با شکست ما همراه بود و حداقل می توانست بازی را مساوی کند. در بازی تراکتورسازی اما بچه ها نشان دادند که وقتی متحد باشیم اتفاقات خوبی می افتد. شما فوتبال و کیفیت ما را دیدید.

کاپیتان پرسپولیس درباره جدایی یحیی توضیح داد: ما در شرایط سختی قرار داشتیم و آقای گل محمدی بعد از زحمات فراوان برای پرسپولیس و بازیکنان تصمیم به رفتن گرفت. همه ما به او مدیونیم و پس از جدایی او، باشگاه و بازیکنان خلاء بزرگی را احساس کردند. اما به نظر من بازیکنان این مشکل را پشت سر گذاشتند و از نظر روحی ریکاوری کردند و امیدوارم این روند خوب بازی با تراکتور ادامه داشته باشد. به عنوان عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس تمام تلاشمان این بود که روز به روز اتفاقات بهتری در باشگاه بیفتد و امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و به مهمترین هدف که سربلندی و قهرمانی پرسپولیس است برسیم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در جام ملت ها رخ داد، بیان کرد: بعد از جام ملت ها صحبت های زیادی انجام شد و همه اتفاقات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، اما نکته مثبت اتحاد و تلاش بازیکنان تیم ملی بود. ما به آینده امیدواریم و باید تلاش کنیم روز به روز به کشورهای پیشرفته تر بپیوندیم. باید امکانات خود را در حد کشورهای حوزه خلیج فارس برسانیم و سپس منتظر بمانیم.

وی در خصوص تماس با بازیکنان تیم ملی گفت: بعد از بازی ژاپن با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم خدا را شکر و از برد آنها بسیار غرور کردم و منتظر نتایج خوب بعدی بودم اما این اتفاق نیفتاد. “. این اتفاق نمی افتد.

وحید امیری با اشاره به لزوم تغییر پوست تیم ملی گفت: به نظر من بحث جوانی بر عهده مربی است. دیروز بازی سپاهان و الهلال را دیدم و خیلی خوب بازی کردند و حریف را تحت فشار گذاشتند اما یک لحظه بی تجربگی باعث شد بازی را باخت. جوانی خوب است، اما یک جوان تا زمانی که با یک بازیکن باتجربه نباشد، نمی تواند تجربه کسب کند. این روند نیازمند زمان است تا بازیکنان جوان به سطح بالایی از فوتبال و شخصیت برسند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)