افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

امیری: با وجود برد پرسپولیس، برای هواداران نساجی ناراحتیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 255775
امیری: با وجود برد پرسپولیس، برای هواداران نساجی ناراحتیم – پرسپولیس نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی به ورزشگاه آمده بودند از برد تیممان ناراحتیم. وحید امیری پس از پیروزی 2-1 پرسپولیس مقابل نساجی گفت: واقعیت این است که ما هم از برد تیممان ناراحتیم، به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی آمدند. ما اجتناب ناپذیر هستیم و فوتبال همین […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی به ورزشگاه آمده بودند از برد تیممان ناراحتیم.

وحید امیری پس از پیروزی 2-1 پرسپولیس مقابل نساجی گفت: واقعیت این است که ما هم از برد تیممان ناراحتیم، به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی آمدند. ما اجتناب ناپذیر هستیم و فوتبال همین است اما امیدوارم نساجی در لیگ برتر بماند. برای ما و نساجی بازی مرگ و زندگی بود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم. در نیمه دوم که با 10 بازیکن مانده بودیم، انسجام تیمی را حفظ کردیم و موقعیت های کمتری به حریف دادیم. ممکن بود اتفاقات دیگری هم بیفتد اما خدا را شکر که ما را به سه امتیاز رساند.

وی در خصوص تمدید قرارداد پرسپولیسی ها و اگر مذاکره ای با او شده است، گفت: باور کنید تمام قصد بازیکنان این است که امسال را در شرایط خوبی به پایان برسانند. از هفته گذشته قول دادیم به این موضوع فکر نکنیم. چهار بازی دیگر باقی مانده و بازی به بازی پیش می رویم. پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن باشند و دوستش دارند. کسانی که به این تیم می آیند می توانند کمتر از سایر تیم ها دریافت کنند و به دلیل این علاقه ارزش دارد که چهار بازی دیگر صبر کنیم تا تصمیم خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر خیبر خرم آباد به لیگ برتر صعود کرد، نیازی به حضور در تیم شهر خود نداشته باشید! سوالات حاشیه ای نپرسید. خیبر دوست داشتنی است و پرسپولیس تیم بزرگی است که ما هشت سال اینجا برایش زحمت کشیدیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)