افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

امیری: امیدوارم مشکلات اسکان هر چه زودتر برطرف شود/ هفته به هفته بهتر می شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 346140
امیری: امیدوارم مشکلات اسکان هر چه زودتر برطرف شود/ هفته به هفته بهتر می شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از اینکه بعد از یک سال و نیم گلی برای سرخ پوشان به ثمر رسانده احساس خوشحالی می کند. وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل خوزستان در هفته سوم لیگ برتر گفت: تیم ما به این 3 امتیاز نیاز داشت که با تلاش بازیکنان، کادر […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از اینکه بعد از یک سال و نیم گلی برای سرخ پوشان به ثمر رسانده احساس خوشحالی می کند.

وحید امیری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل خوزستان در هفته سوم لیگ برتر گفت: تیم ما به این 3 امتیاز نیاز داشت که با تلاش بازیکنان، کادر فنی و هواداران این امتیاز را به دست آوردیم. ما با خیال آسوده از تعطیلات روز فیفا استقبال می کنیم.

وی افزود: برای مسابقات لیگ نخبگان آسیا آماده شویم و در سطح و مرحله بالاتری باشیم. ما باید خودمان را تقویت کنیم و نماینده قوی کشورمان باشیم.

بازیکن پرسپولیس درباره تغییر پست از دفاع چپ به حمله گفت: کمی وقف خود را می طلبد. قبلا باید از دروازه دفاع می کردی و حالا باید برای گلزنی تلاش کنی. خدا را شکر با حمایت هم تیمی هایم و کمک کادر فنی توانستم به آن شرایط برسم. مهم 3 امتیاز بازی بود که توانستیم کسب کنیم.

امیری در خصوص گلایه افشین پیروانی از برگزاری 3 بازی خانگی پرسپولیس در خارج از تهران و نظر هم تیمی هایش در این باره گفت: هر دو هفته که خارج از تهران بازی می کردیم، فردا ساعت 5 صبح به خانه می رسیدیم. طبیعی است که فشار مضاعفی به ما وارد می شود و نیاز به ریکاوری زیادی دارد. اگر بازی در تهران باشد بازیکن می تواند نیم ساعت دیگر به خانه برسد و زمان ریکاوری کمتری داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم فکر کنید چون 5 شهریور در تهران با الاهلی و سپس با پاختاکور بازی داریم. هنوز نمی دانیم بازی ما در تهران برگزار می شود یا شهر دیگری! این قابل بحث است. امیدوارم تلاش کنند چون این موضوع برای فوتبال ما خوشایند نیست. ما می دانیم که همه دارند بهترین کار ممکن را انجام می دهند، اما امیدوارم به زودی مشکل را حل کنند تا بتوانیم با هواداران خود بازی کنیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص احتمال دریافت تیمش در خارج از کشور گفت: نمی دانم. بعید می دانم این اتفاق بیفتد، هرچند با شرایط فعلی و کمبود امکاناتی که در تهران داریم و مشکل VAR ممکن است در خارج از کشور برگزار شود که زیبا نیست.

امیری درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: طبیعی است که بازیکنان قدیمی برای هماهنگی با کادر فنی و بازیکنانی که به تازگی به این تیم پیوسته اند به زمان بیشتری نیاز دارند. این اتفاق امروز افتاد زیرا ما یک جلسه تمرینی بسیار فشرده داشتیم. احساس می کنم هفته به هفته اتفاقات بهتری در حال رخ دادن است و تیم در حال پیشرفت است.

وی در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی فوتبال ایران گفت: انشاالله موفق می شوند و برایشان احترام قائل هستم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ما بیفتد. تا زمانی که پرچم کشور برافراشته باشد، خوشحال خواهیم بود. هر بازیکنی که لباس تیم ملی را بپوشد جای خوشحالی دارد. خیلی خوشحالیم که روز به روز بازیکنان ایرانی به خصوص مهدی طارمی را می بینیم.

بازیکن پرسپولیس درباره موقعیت گل خود که با ضربه محکم و موثر عیسی آل کثیر منجر به گل شد، توضیح داد: من واقعاً با عیسی آل کثیر صحبت نکردم، اما هر قصدی داشت اتفاق خوبی افتاد. یک سال و نیم اولین گلم را با پرسپولیس زدم و خیلی خوشحال بودم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)