افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

امیری: اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم/ همه تیم های مقابل ما به دنبال امتیاز هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 204384
امیری: اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم/ همه تیم های مقابل ما به دنبال امتیاز هستند – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در دیدار مقابل آلومینیوم اراک دروازه سرخپوشان برخلاف جریان بازی باز شد. وحید امیری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. متأسفانه در برابر پیشرفت بازی گل خوردیم. ما فرصت […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در دیدار مقابل آلومینیوم اراک دروازه سرخپوشان برخلاف جریان بازی باز شد.

وحید امیری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. متأسفانه در برابر پیشرفت بازی گل خوردیم. ما فرصت های زیادی را از دست دادیم، اما نمی توانیم کار بزرگ آلومینیوم را زیر سوال ببریم. از آنجایی که در سال های اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده ایم، هر تیمی که مقابل ما قرار می گیرد به دنبال کسب امتیاز است. با این حال، دلیلی وجود ندارد که بازی خوب ما را زیر سوال ببریم.

وی افزود: پرسپولیسی ها تمام تلاش خود را انجام دادند و اگر موقعیت های ما به گل تبدیل می شد شاید نتیجه دیگری کسب می شد. هواداران همیشه از ما انتظار دارند که بهترین بازی خود را انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم و به آنها قول می‌دهم که مطمئن باشند بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این بحث که نقش بازیکنان باتجربه در انتخاب عثمر به عنوان سرمربی پرسپولیس مطرح شد، گفت: الان جای طرح این سوال نیست چرا که اسمار سرمربی پرسپولیس است. و ما باید برای موفقیت تلاش کنیم زیرا او مربی تیم است. هیچ کدام از ما باخت را قبول نمی کنیم چون عثمار مربی تیم است. در نهایت این ما هستیم که باید پاسخگو باشیم.

با توجه به اینکه گفته می شود در تیم ملی تغییر نسلی رخ می دهد و در این شرایط شانس کمی برای دعوت به تیم ملی خواهد داشت، جا دارد از سرمربی تیم ملی تشکر کنم. و به بازیکنان و کادر مربیگری تیم ملی برای آوردن شور و نشاط به جامعه. واقعا لذت بردیم و حیف که تیم ملی حذف شد.

وی با اشاره به شانس قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هرگز قول قهرمانی ندادم اما همیشه به دنبال قهرمانی هستیم. به هواداران می گویم که زحمت نکشند. آنها باید مطمئن باشند که ما بازیکنانی داریم که تمام تلاش خود را می کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)