افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
12

امیرعلی حسینی: برای اخذ مجوز حرفه ای در حال آماده سازی هستیم/ فعلا اضطرار زماناری ند

  • کد خبر : 14988

مدیر کمیته مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: برای تهیه و ارائه الزامات قانونی مجوز حرفه‌ای در حال انجام است. امیر علی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در پرسپولیس برای تهیه مدارک و تامین الزامات قانونی نیاز به اخذ مجوز در حال حاضر است ولی در حال حاضر در شرایط اضطرار قرار نخواهیم […]

مدیر کمیته مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: برای تهیه و ارائه الزامات قانونی مجوز حرفه‌ای در حال انجام است.

امیر علی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در پرسپولیس برای تهیه مدارک و تامین الزامات قانونی نیاز به اخذ مجوز در حال حاضر است ولی در حال حاضر در شرایط اضطرار قرار نخواهیم داشت که بعد از آن وب سایت شروع شود. .
وی در ادامه داد: همانگونه که از این اعلام شد، مجوز حرفه‌ای، قبل و جدایی از فرمول تخصیص سهمیه‌ها برای حضور در دوره آتی آتی لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس تشکیل می‌شود. بخش‌های مختلف نیز در ارتباط و حرفه با باشگاه بین الملل به عنوان مجری مسئولین باشگاه قرار دارند. از سوی فدراسیون فوتبال نیز نسبت به برگزاری توجیهی و کارگاه آموزشی اقدام و الزامات مورد توجه قرار گرفتن. باشگاه پرسپولیس بر رویه خود و همچنین برنامه ریزی فدراسیون فوتبال در حرال پیرال.
مدیر امور باشگاه در ارتباط با اظهار نگرانی درباره عدم دریافت مجدد مجوزهای خاطر نشان کرد: این که باید انجام شود، این اتفاق می افتد که موضوع روشنی است که این مسئله در حال افتادن است، سخن سخن. ما در حال آماده سازی هستیم تا به محض در اختیار گرفتن فرم ها فرآیند بارگذاری مدارات .
امیرعلی حسینی چالشهای پیش روی دریافت مجوزهای حرفه‌ای، کرد: بخش عمده‌ای از کارها در حوزه اختیارات و انتخاب است که با توجه به مدیریت، توسط بخش‌های مختلف دنبال می‌شوند. برخی از موارد نیز فرا بخشی است. این موضوع با رایزنی‌های مختلف باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و ورزش‌ها و جوانان در حال پیگیری است و امیدواریم با یک جمع‌آوری از استانداردهای باشگاه‌داری در کشور، مجوز حرفه‌ای نیز صادر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.