افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی و آمریکا از جنگ با ملت فلسطین نتیجه ای نخواهند گرفت

  • کد خبر : 151204
امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی و آمریکا از جنگ با ملت فلسطین نتیجه ای نخواهند گرفت

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژنو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که قرار است در دومین نشست مجمع جهانی پناهندگان در ژنو شرکت کند، روز سه شنبه در محل اقامت وی ​​با عبدالله بوحبیب، شهروند لبنانی وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. شب امیرعبداللهیان رایزنی‌های مستمر ایران و لبنان در زمینه‌های مختلف […]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ژنو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که قرار است در دومین نشست مجمع جهانی پناهندگان در ژنو شرکت کند، روز سه شنبه در محل اقامت وی ​​با عبدالله بوحبیب، شهروند لبنانی وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. شب

امیرعبداللهیان رایزنی‌های مستمر ایران و لبنان در زمینه‌های مختلف دوجانبه و منطقه‌ای را همیشه سازنده توصیف کرد و گفت: ایران و لبنان در یک سنگر متحد هستند و ایران جز خیر برای دولت ملت و مقاومت لبنان نمی‌خواهد.

رئیس دستگاه دیپلماسی اوضاع منطقه را پیچیده توصیف کرد و با اشاره به اوضاع فلسطین گفت: لازم است آمریکا به حمایت بی حد و حصر خود از رژیم صهیونیستی و جنایات جنگی این رژیم علیه ملت فلسطین پایان دهد.

امیرعبداللهیان با تاکید بر ادامه تلاش حداکثری برای توقف نسل کشی صهیونیست ها در فلسطین، افزود: لبنان همواره یکی از ارکان مهم مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه بوده است.

وی افزود: با وجود جنایات وحشیانه و کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی در سایه حمایت بی حد و حصر آمریکا، آنها به دستاورد مهمی نرسیدند و مقاومت فلسطین در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

امیر عبداللهیان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا از جنگ با ملت فلسطین نتیجه ای نخواهند گرفت و واقعا ابعاد جنگ توسعه یافته است و اگر حملات رژیم صهیونیستی متوقف نشود، احتمال وقوع جنگ وجود دارد. انفجار در منطقه

وزیر امور خارجه گفت: محاسبات آمریکا اشتباه است و همانطور که در جنگ با حزب الله لبنان نتیجه نگرفتند در جنگ با مقاومت فلسطین هم نتیجه نخواهند گرفت و نتیجه جنگ آنها فقط همین است. قتل تعداد بیشتری از شهروندان فلسطینی

عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار رایزنی های دو طرف را همیشه مفید و سازنده توصیف کرد.
وی با ارائه ارزیابی خود از وضعیت دردناک کنونی فلسطین گفت: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس، دست اسرائیل را برای کاری که می خواهد انجام دهد باز گذاشته است.

وی آخرین وضعیت لبنان به ویژه وضعیت مرزهای جنوبی این کشور با سرزمین های اشغالی را تشریح کرد.

امیر عبداللهیان پیش از این در محل اقامت خود از وزیر امور خارجه تونس پذیرایی کرد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.