افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

امیدواریم بازی به بازی پیشرفت کنیم.

  • کد خبر : 357540
امیدواریم بازی به بازی پیشرفت کنیم.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل امارات اظهار داشت: به هر حال این دومین بازی است و مطمئنم از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. ما همانقدر از امارات می دانیم که آنها درباره ما می دانند. در جام ملت ها با این تیم و با این مربی بازی کردیم اما شرایط […]

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل امارات اظهار داشت: به هر حال این دومین بازی است و مطمئنم از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. ما همانقدر از امارات می دانیم که آنها درباره ما می دانند. در جام ملت ها با این تیم و با این مربی بازی کردیم اما شرایط بازی فردا متفاوت است.

وی افزود: مطمئنم فردا با توجه به کیفیت زمین بازی خوبی خواهد بود و تیم ما نسبت به بازی اول آمادگی بسیار بهتری دارد. بازی امارات متحده عربی و قطر را آنالیز می کنیم و امارات تیم بسیار خطرناکی است. مخصوصا روی ضدحملات و حملات سریع که در این 2-3 جلسه کار کردیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور چند بازیکن ایرانی در لیگ امارات و سابقه مربیگری زیادش، گفت: شناخت بیشتری از لیگ کشورهایی مانند امارات و قطر دارد. الان نه، اما از زمانی که بازی می کردم و بعدها در دوران مربیگری باشگاهی و ملی، شناخت کافی از لیگ امارات داشتم و اکنون گروه آنالیز ما اطلاعات لازم را در مورد لیگ امارات به نقل از جهان جمع آوری کرده است. سیستم های روز مسابقات فوتبال برخی از بازیکنان ما در لیگ امارات می توانند اطلاعات خوبی به ما بدهند.

قلعهنویی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشرفت فوتبال ایران در سال های اخیر و انتظارات از تیم ملی کشورمان که آیا این انتظارات تاثیری در عملکرد آن دارد یا خیر، گفت: بدون شک فوتبال ایران دارای منابع قوی است. ما در گذشته بازیکنان بزرگی هم داشتیم که در قطر، امارات و اروپا لژیونر بودند. آسیا ایران را یکی از قطب های فوتبال می داند. هم در گذشته و هم در حال. وقتی بازیکنان بزرگی دارید، انتظار بیشتری از شما می رود.

وی ادامه داد: خوشحالم که بازیکنان به این درک رسیده اند که برای شادی مردم و کشورشان هر کاری لازم باشد انجام می دهند. امیدواریم بازی به بازی پیشرفت کنیم تا انشاالله به جام جهانی صعود کنیم. اگرچه رقبای سرسختی داریم، اما با این جاه طلبی و تلاش در تیم فکر می کنم بازی به بازی پیشرفت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره دیدار مقابل قرقیزستان گفت: این طبیعی است. یک تیم همیشه نمی تواند با کیفیت عالی بازی کند. زیبایی فوتبال نتایج غیر قابل پیش بینی است. قرقیزستان در جام ملت ها مقابل عربستان بازی های زیادی را 10 نفره و گاهی 9 نفره انجام داد و فکر می کنم عربستان به سختی بازی را برد.

قلانویی اعلام کرد: بازی قبلی 2 امتیازی شد. یکی اینکه بازی اول بود و فکر می کنم بخشی از مشکل ما کیفیت زمین بود اما با همه اینها موقعیت های زیادی داشتیم و اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم آن بازی را با نتیجه بهتری ببریم. البته قبول دارم که می توانستیم بهتر بازی کنیم و آن چیزی که فکر می کردیم نبودیم. از نظر کیفی کمی عقب بودیم و امیدوارم فردا به لطف زمین خوب بهترین کیفیت خود را داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، امیر قالنویی در پایان این دیدار با قدردانی از استقبال کشور دوست و برادر امارات از خبرنگاران حاضر در جلسه خواست در خصوص حشمت مهاجر که نقش استاد را ایفا می کند به پا خاستند. و پدر در فوتبال ایران بوده و در فوتبال امارات نیز برای تشویق تاثیرگذار بوده است./ایسنا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=357540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.