افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

امکان ثبت نام حضوری اتباع خارجی جهت شرکت در پیاده روی اربعین

  • کد خبر : 319344
امکان ثبت نام حضوری اتباع خارجی جهت شرکت در پیاده روی اربعین

کمیته مهاجرین و اتباع خارجی اربعین حسینی به منظور تسهیل و مساعدت در روند ثبت نام اربعین حسینی 1403، امکان ثبت نام حضوری اتباع خارجی برای شرکت در پیاده روی اربعین را فراهم کرد. به گزارش گروه جامعه اسمارتک نیوز سازمان مهاجرتی کشور، در اطلاعیه شماره 6 این سازمان که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده […]

کمیته مهاجرین و اتباع خارجی اربعین حسینی به منظور تسهیل و مساعدت در روند ثبت نام اربعین حسینی 1403، امکان ثبت نام حضوری اتباع خارجی برای شرکت در پیاده روی اربعین را فراهم کرد.

به گزارش گروه جامعه اسمارتک نیوز سازمان مهاجرتی کشور، در اطلاعیه شماره 6 این سازمان که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: کمیته اربعین حسینی از اتباع و مهاجرین خارجی به منظور تسهیل و مساعدت در ثبت نام روند برگزاری اربعین حسینی سال 1403 و صدور گواهی سرور اتباع و مهاجرین خارجی در استان تهران جهت اطلاع کلیه اتباع و مهاجرین خارجی بویژه اتباع سرشماری دارای کد منحصر به فرد معتبر ساکن استان تهران و علاقمندان می باشد. در شرکت در اربعین حسینی علاوه بر امکان ثبت نام غیرحضوری از طریق سایت صهاما به نشانی https://immigrationorg.ir/mohajer/login می توانند به آدرس kanoonnobat.ir مراجعه و از یکی از سه مرکز نوبت بگیرند. جهت ثبت نام و دریافت سند خدمت جهت شرکت در سفر معنوی اربعین حسینی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

بدیهی است در مرزهای خروجی هیچ گونه تمهیداتی برای صدور سند وجود ندارد و هیچ گونه سندی صادر نمی شود و اتباع خارجی فاقد سند خادم به مرزهای خروجی بازگردانده می شوند.

سالن ورزشی شهید شیرکوند، خیابان شهید فکوری، روبروی هتل بختیاری، مرکز شماره 1 مرکز ورامین صادقعلی با کد اداری 1458

مرکز پلاک 2 به نشانی جاده ساوه، سه راه نسیم، شهرک فجر، خیابان 25 متری همت، خیابان دانش، روبروی مدرسه دخترانه مبین، با کد دفتر 1476

مرکز پلاک 3 به سمت جاده قدیم قم، بعد از کهریزک، ابتدای شورآباد، لین کندرو، جنب پل 60 متری، جنب آتش نشانی ورزشگاه شهدای قاسم آباد، با کد اداری 1477

همچنین کمیته اتباع و اتباع خارجی اربعین نیز اطلاعیه شماره 7 را صادر کرده و می گوید; لازم به ذکر است به اطلاع اتباع خارجی و مهاجرینی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده اند، تعداد قابل توجهی مدارک خدمت اتباع خارجی و مهاجرین صادر و به دفاتر ضامن تحویل داده شده است. اتباع خارجی برای دریافت سند خادم باید با در دست داشتن فیش واریزی بیمه اربعین در دفاتر ضامن حاضر شوند.

حرکت زائران حسینی برای شرکت در آیین اربعین از هفته جاری آغاز شد. بر اساس تقویم ایران، چهارم شهریور ماه مصادف با اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.