افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

امکان تکرار تجربه مسلمانان برونکو برای گاریدو

  • کد خبر : 346895
امکان تکرار تجربه مسلمانان برونکو برای گاریدو

آفتاب نیوز: بدون شک اهالی فوتبال و به خصوص پرسپولیسی ها مشکلات پیش آمده بین برانکو ایوانکوویچ و محسن مسلمان را فراموش نمی کنند. محسن مسلمان، هافبک کوچک و سرمربی وقت فوتبال ایران که با نظر مستقیم علی اخیر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس جذب او شد و بدون رضایت برونکو، طبیعی بود که کار سختی […]

آفتاب نیوز:

بدون شک اهالی فوتبال و به خصوص پرسپولیسی ها مشکلات پیش آمده بین برانکو ایوانکوویچ و محسن مسلمان را فراموش نمی کنند. محسن مسلمان، هافبک کوچک و سرمربی وقت فوتبال ایران که با نظر مستقیم علی اخیر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس جذب او شد و بدون رضایت برونکو، طبیعی بود که کار سختی برایش پیش بیاید. نشان دادن مهارت های خود برونکو مدت ها او را نیمکت نشین کرد و از آنجایی که مسلمان در شرایط بدنی خوبی قرار نداشت به مارکو، مربی بدنساز این تیم سپرده شد.

مسلمان پس از مدت ها شرایط بدنی خوبی پیدا کرد تا رفته رفته به تیم اصلی بپیوندد اما اتفاق اصلی زمانی افتاد که مسلمان هر بار به صلاحدید برونکو روی نیمکت می نشست، با اعتراض شدید سکوها و برخی خبرنگاران پرسپولیس مواجه می شد. منطقه کار به جایی رسید که در یکی از بازی های پرسپولیس که مسلمانی روی نیمکت نشسته بود، تعداد زیادی از سکوهای آزادی یکصدا نام او را فریاد زدند که برونکو را به شدت عصبانی و ناراحت کرد… به هر حال سال ها از آن روز می گذرد. . زمان و به نظر می رسد اتفاقی مشابه در پرسپولیس در حال رخ دادن است.

یاسین سلمانی در سه هفته پایانی لیگ مورد توجه گاریدو قرار نگرفت و علاوه بر تعویض در بازی اول، در دو بازی اخیر مقابل تراکتور و فولاد نیز نیمکت نشین بود و به او داده نشد. فرصتی برای حضور در میدان با وجود اینکه بازیکن جوانی مثل سمیر حبوباتی فرصت بازی دقایقی مقابل فولاد را داشت اما سلمانی هنوز در این فصل در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته است. موضوعی که باعث اعتراض گروه های مختلف هواداران پرسپولیس به این موضوع در فضای مجازی شده است. جالب اینجاست که روز قبل و در نشست خبری بعد از بازی با فولاد، یکی از خبرنگاران در مورد بازی نکردن یاسین سلمانی از گاریدو پرسید و همانطور که انتظار می رفت پاسخ گاریدو به این سوال چندان خوب نبود.

“من سوال شما را متوجه نشدم. 11 بازیکن وارد زمین شدند و 4 بازیکن تعویض شدند. هر بازیکنی که واجد شرایط باشد در طول فصل بازی خواهد کرد. به همین دلیل است که شما باید در مورد بازیکنانی که بازی کردند بپرسید، نه آنها که بازی نکردند.” این واکنش گاریدو نشان می دهد که اصرار بیش از حد خبرنگاران و فشار بیش از حد هواداران برای بازی یاسین سلمانی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. همان تجربه تلخ کدورت برانکو و محسن مسلمان.

بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا یاسین سلمانی که فصل قبل را به دلیل پارگی رباط از دست داد، بالاخره می تواند خود را به زور وارد ترکیب مورد نظر گاریدو کند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.