افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

امکان بازنگری و عدول از سیاست ها و ملاحظات اعلامیه هسته ای وجود دارد.

  • کد خبر : 242996
امکان بازنگری و عدول از سیاست ها و ملاحظات اعلامیه هسته ای وجود دارد.

به گزارش رکنا، سرتیپ پاسدار احمد حق پرسید فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای این کشور در بحث اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات موفقیت‌آمیز هوحیم صادق برای حمله به تاسیسات هسته‌ای این کشور اظهار داشت: این تهدیدها ربطی به امروز و دیروز ندارد چرا که رژیم جعلی صهیونیستی در سال […]

به گزارش رکنا، سرتیپ پاسدار احمد حق پرسید فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای این کشور در بحث اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات موفقیت‌آمیز هوحیم صادق برای حمله به تاسیسات هسته‌ای این کشور اظهار داشت:

این تهدیدها ربطی به امروز و دیروز ندارد چرا که رژیم جعلی صهیونیستی در سال های گذشته علاوه بر تهدید، اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته ای کشور انجام داده است.

وی افزود: اگرچه طبق پروتکل‌ها و استانداردهای بین‌المللی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای، همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای جلوگیری شده‌اند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران از ابتدا همواره آماده مقابله با این تهدیدات بوده است.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه اخیرا رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه تمامی قوانین و موازین بین المللی را زیر پا گذاشته است، تصریح کرد:

به فضل الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و همت فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با استفاده از طرح های پدافند غیرعامل و امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته با پراکندگی تاسیسات و مجتمع های هسته ای کشورمان در خاک وسیع ایران، آمادگی ما برای مقابله با هر گونه تهدید رژیم صهیونیستی است.

فرمانده حراست و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل هستند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم در مورد همه آنها انجام می‌شود. اهداف ارائه شده است. آنها برای پاسخ به یک اقدام احتمالی در اختیار ما هستند. آنها دستشان روی ماشه شلیک موشک های قدرتمند و نابودی اهداف خاص است.

وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی بخواهد علیه تاسیسات و مراکز هسته ای ما اقدامی انجام دهد، قطعا با واکنش ما مواجه خواهد شد و برای مقابله با سلاح های پیشرفته تاسیسات هسته ای این رژیم مورد حمله و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد.

در صورتی که رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله به مراکز هسته ای کشورمان به عنوان ابزاری برای فشار بر ایران استفاده کند، بازنگری در دکترین و سیاست های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از بیانیه فوق امکان پذیر و قابل تصور است. “

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه دستور مقام معظم رهبری امروز باید اجرا شود و گذشته است، گفت:

در صورتی که رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه ای به ایران انجام دهد، نوع واکنش با برنامه ریزی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها مطمئن خواهند بود که ضربه ای که از نیروهای مسلح خورده اند در خاطر خواهند ماند. در تاریخ به عنوان عملیات “وداع صادق”.

وی در پایان گفت:

این اطمینان را به ملت عزیز و شریف ایران، فرزندان انقلابی ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش غیور و مقتدر جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور می دهیم. استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزارها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی برای حفاظت از تأسیسات مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور، بنابراین مراکز هسته‌ای کشورمان کاملاً ایمن هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.