افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اموال شرکت کروش به مزایده گذاشته شد

  • کد خبر : 381080
اموال شرکت کروش به مزایده گذاشته شد

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده گفت: بخشی از اموال منقول و غیرمنقول شرکت کوروش در کیش و سایر استان ها شناسایی، ضبط و در اختیار این سازمان قرار گرفته است. به گزارش صبح تایم، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال اموال گفت: بخشی از اموال منقول و غیرمنقول شرکت کوروش […]







مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده گفت: بخشی از اموال منقول و غیرمنقول شرکت کوروش در کیش و سایر استان ها شناسایی، ضبط و در اختیار این سازمان قرار گرفته است.



به گزارش صبح تایم، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال اموال گفت: بخشی از اموال منقول و غیرمنقول شرکت کوروش در کیش و سایر استان ها توسط این سازمان شناسایی، ضبط و تصرف شده است.

یکی از بزرگترین مزایده های سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال شماره 283 از امروز (دوشنبه 18 مهرماه) آغاز شد.

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به جزئیات این مزایده اشاره کرد و گفت: بیش از 107 دستگاه خودروی سواری، 232 دستگاه راهسازی، 50 دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی از قبیل لوازم خانگی، و کالاهای فاسد شدنی عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود 4 هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

وی با تاکید بر اینکه اکثر اقلام عرضه شده در این مزایده نیازهای حوزه تولید کشور است، گفت: این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذیربط هستند و بخشی از آنها به شرط صادرات و سپرده مناسب به فروش می رسد. در این راستا جمع آوری خواهد شد. و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، واریزی به صاحبان کالا عودت داده می شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده از کاهش سپرده شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول با توجه به شرایط به هفت درصد ارزش پایه کالا خبر داد و علاقمندان طرفین می توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

اجتهادی درباره فروش اموال و دارایی های شرکت کروش گفت: ملک در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده الکترونیکی سراسری، وجوه حاصل از آن به مالباختگان عودت داده می شود. مقام قضایی

مدیرعامل سازمان یادآور شد: پنج خودرو و سایر اموال منقول به ارزش کارشناسی حدود 40 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، مزایده 283 اموال منقول سازمان برای جمع آوری و فروش اموال تملک شده به صورت ملی و الکترونیکی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از 18 مهرماه آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس زیر، پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنند. کالاهای موجود در مراکز استان ها تا 25 مهرماه و برندگان نهایی 30 مهرماه اعلام می شوند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.