افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

امنیت ساختمان شهرداری تهران بررسی می شود /

  • کد خبر : 352131
امنیت ساختمان شهرداری تهران بررسی می شود /

به گزارش رکنا، امنیت ساختمان شهرداری تهران به عنوان یکی از مهمترین اماکن اداری و تصمیم گیری پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به دلیل حضور شهروندان، مسئولان و کارشناسان مختلف شهری باید از نظر ساختاری و امنیتی در بالاترین سطح قرار گیرد. . برای ارزیابی امنیتی این ساختمان نیاز به توجه به […]

به گزارش رکنا، امنیت ساختمان شهرداری تهران به عنوان یکی از مهمترین اماکن اداری و تصمیم گیری پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به دلیل حضور شهروندان، مسئولان و کارشناسان مختلف شهری باید از نظر ساختاری و امنیتی در بالاترین سطح قرار گیرد. . برای ارزیابی امنیتی این ساختمان نیاز به توجه به چندین جنبه عمده از جمله استحکام سازه، سیستم های امنیت داخلی و مدیریت بحران دارد، درست مانند آنچه در ساختمان های بزرگ و بلند شهر رصد می شود.

مهدی بابایی رئیس کمیته حراست شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا مشکل خاصی در خصوص حراست ساختمان شورا وجود دارد یا قرار است ارزیابی صورت گیرد؟ وی گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران 16 هزار ساختمان حیاتی، مهم و بلند مرتبه را در دستور کار شهر تهران قرار داده است که نسبت به نظارت بر امنیت اقدام می کنند.

وی افزود: مسائل ایمنی و آتش نشانی در کنار مسائل کالبدی و سازه ای مورد ارزیابی قرار می گیرد و در این زمینه ساختمان های شهرداری و شهرداری و ساختمان های حیاتی و بلندمرتبه مانند ساختمان های مرکزی مناطق 22 گانه شهرداری مرکزی مورد ارزیابی قرار می گیرند ساختمان در دستور کار قرار دارند. وی ادامه داد: مقرر شد حدود 16 هزار ساختمان نظارت شود که از این تعداد حدود 5000 ساختمان حذف شده است و حدود 3 هزار ساختمان نیز نتایج ارزیابی خود را دارد و این کار تا تعیین 16 هزار ساختمان ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته حراست شهرداری تاکید کرد: در حال حاضر موضوع خاصی برای ایمن سازی ساختمان شهرداری وجود ندارد، تنها موضوع ارزیابی امنیتی ساختمان است که انجام خواهد شد. در نهایت بررسی های دوره ای توسط نهادهای مسئول مانند آتش نشانی و سازمان های نظارتی می توانند سلامت و ایمنی ساختمان را تضمین کنند. این بازرسی ها باید به طور منظم و با دقت انجام شود و هرگونه نقص یا ضعف ساختاری و ایمنی باید سریعا برطرف شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود. به طور خلاصه، امنیت ساختمان شهرداری تهران در گرو توجه دقیق به همه این جوانب است.

پیش از این نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی امنیتی ساختمان شهرداری تهران خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=352131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.