افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

امنیت ایران به کشورهای خارجی و قدرت های خارجی وابسته نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 221477
امنیت ایران به کشورهای خارجی و قدرت های خارجی وابسته نیست – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام «سیدا ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه ۲۳ اسفندماه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، اظهار داشت: بر همگان روشن است که امنیت است. حیاتی ترین عنصر برای کشور وی با بیان اینکه امنیت ایران یک امنیت درون زا است، افزود: امنیت ما وابسته به […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام «سیدا ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه ۲۳ اسفندماه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، اظهار داشت: بر همگان روشن است که امنیت است. حیاتی ترین عنصر برای کشور

وی با بیان اینکه امنیت ایران یک امنیت درون زا است، افزود: امنیت ما وابسته به کشورهای خارجی و قدرت های خارجی نیست. امنیت کشور در دستان توانمند مردم عزیز و نیروهای مسلح و مقتدر و پلیس است.

رئیس جمهور گفت: امنیت کشور مرهون حضور مردم در سناریوهای مختلف است. امنیت کشور مبتنی بر هوشیاری، هوشیاری و حضور نیروهای حیاتی و مرزبانان غیور در صحنه است.

رئیسی افزود: امروز با رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح ما مؤمن، متدین، آگاه، وقت شناس، مردم دوست و خودباور هستند.

وی بیان کرد: در واقع نیروهای مسلح امروز ما افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند زیرا در کنار مردم و در کنار مردم هستند.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیروهای مسلح از خود در برابر تهدیدات محافظت کرده اند تا مردم آسیب نبینند. نقش شما به عنوان یک افسر پلیس بسیار مهم است.

و افزود: باید با مردم مهربان باشید; مردم باید نظارت کنند و قانون را اجرا کنند. پناه خودشان بدانند؛ پلیس باید در برابر آسیب ها و ناامنی ها مانند پدری مهربان باشد پناه و پناهی برای مردم عزیز شهر و روستا.

رئیسی گفت: پلیس باید با اقتدار در مقابل مجرمان حاضر شود. هرکس به هر دلیلی بخواهد بدی کند باید بداند که نیروها کارآموزیما مردمی شجاع، آگاه، مجرب و خدادوست داریم که همیشه در سنگرها حضور دارند و اوضاع را رصد می کنند و مهم ترین رسالت خود را حفظ امنیت جامعه اسلامی می دانند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز تقویت نیروهای مسلح را یک وظیفه می دانیم. تقویت پایگاه دفاعی بسیار مهم است. دولت همچنین خود را موظف به تقویت پایگاه دفاعی کشور می داند.

رئیسی قدرت دفاعی، ثبات اقتصادی و ظرفیت فرهنگی را از ارکان اقتدار ملی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی آموزش دیده ما دانش داریم و دانشگاه های متولی افزایش دانش دانشجویان ما موفق هستند و از رئیس این دانشگاه تشکر می کنم.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و در انتخابات اشاره کرد و گفت: دنیا در 22 بهمن شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای بود. ما افرادی را دیده ایم که به نیروهای مسلح کمک می کنند.

رئیسی افزود: در کشور ما نقش مردم پررنگ است. مردم تصمیم می گیرند و خواهند کرد و من صمیمانه از مردم، پلیس و نیروهای مسلح برای برگزاری باشکوه انتخابات تشکر می کنم.

وی افزود: ایمن نگه داشتن راهپیمایی ها و انتخابات یکی از مواردی است که باید خدا را شکر کنیم و از نیروی انتظامی سپاسگزارم.

رئیس جمهور افزود: دشمنان با همه دشمنی که با ملت ایران داشته اند، امروز می دانند که ملت ما مهمترین مؤلفه قدرت و اقتدار ماست.

رئیسی افزود: دشمنی های آنها در این 45 سال برطرف شده و نیروهای مسلح ما در دل مردم جای دارند.

رئیس جمهور خطاب به نیروی انتظامی گفت: الحمدلله ایمان قلبی دارید، علم دارید، علم دارید، توانایی دارید، اما داشتن ابزار مناسب نیز بسیار مهم است. دولت خود را موظف می داند که به پلیس و عزیزان ما کمک کند. لطفا از هر نظر به روز بودن کمک می کند.

وی بیان کرد: در کار پلیس و ایجاد امنیت، ابزار ارتباطی و اطلاع رسانی به موقع بسیار مهم است و کمک به نیروی انتظامی قطعا در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیسی افزود: دولت، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و همه نهادهای انقلاب اسلامی خود را برای خدمت به مردم آماده کرده اند تا مردم ما با وجود تهدید و تحریم در آرامش زندگی کنند.

وی گفت: دشمن تصمیم به کارشکنی و ایجاد فتنه کرده است اما ملت ما تصمیم دارد با اقتدار راه پیشرفت را ادامه دهد و در این جنگ اراده ها، اراده ملت ایران تاکنون پیروز شده و پیروز خواهد شد. ” “.

رئیس جمهور تصریح کرد: سربازان، افسران، درجه داران و ژنرال ها همگی مایل به خدمت به مردم هستند و شبانه روز برای رفع ناامنی ها، مشکلات و آسیب ها تلاش می کنند و انضباط اجتماعی در دستور کار آنان است.

رئیسی گفت: توجه به قانون و قانون مداری در دستور کار آنهاست. مردم احساس می کنند که پلیس به آنها خدمت می کند و به همین دلیل مردم این نیرو را دوست دارند.

وی گفت: منفورترین ارتش جهان ارتش آمریکاست. هیچ ارتشی در جهان تا این حد مورد نفرت مردم نیست. امروز امر فلسطین و غزه و مردم مظلوم و قدرتمند فلسطین را ببینید امر دنیا تبدیل به انسانیت شده است.

رئیس جمهور اعلام کرد: جهان از رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا و نیروهای تحت حمایت آنها متنفر است. این یک افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که نیروها مسلح ایمان به خدا دارند و تحت فرمان فرماندهی کل قوا و نایب رئیس جمهور امام زمان هستند.آه) هستند.

رئیسی بیان کرد: ماموریت آنها خدمت به مردم و ایجاد امنیت است که این رسالت بسیار بزرگ و حیاتی است. شرط این راه توکل به خدا و توکل به خود و مال خود است که بحمدالله امروز وجود دارد و از نظام احکام و مستکبران و ظالمان بیزار است.

رئیس جمهور افزود: ما مطمئن هستیم که این وعده الهی که تاکنون برای ملت ما نمایان است و بار دیگر شاهد پیروزی و پیروزی الهی در صحنه خواهیم بود. مقاومت جانانه ملت فلسطین به پیروزی فلسطین عزیز و نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.