افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

امضای قرارداد برای اجرای طرح ملی افزایش فشار میدان مشترک گازی پارس جنوبی

  • کد خبر : 227416
امضای قرارداد برای اجرای طرح ملی افزایش فشار میدان مشترک گازی پارس جنوبی

به گزارش بازار، قراردادهای اجرای طرح ملی افزایش فشار میدان مشترک گازی پارس جنوبی به عنوان مهمترین و استراتژیک ترین طرح صنعت نفت با حضور جواد اوجی وزیر نفت و محسن خجستمهر مدیرعامل عمومی. شرکت ملی نفت ایران امروز (یکشنبه 29 اسفندماه) بین شرکت نفت و گاز پارس و پیمانکاران این طرح. بر اساس این […]

به گزارش بازار، قراردادهای اجرای طرح ملی افزایش فشار میدان مشترک گازی پارس جنوبی به عنوان مهمترین و استراتژیک ترین طرح صنعت نفت با حضور جواد اوجی وزیر نفت و محسن خجستمهر مدیرعامل عمومی. شرکت ملی نفت ایران امروز (یکشنبه 29 اسفندماه) بین شرکت نفت و گاز پارس و پیمانکاران این طرح.

بر اساس این قراردادها، طرح مشترک افزایش فشار میدان پارس جنوبی با سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری و با هدف افزایش برداشت 90 تریلیون فوت مکعب گاز و 2 میلیارد بشکه گاز میعان شده اجرا می شود. 900 میلیارد دلار درآمد برای کشور ایجاد کند.

پیمانکاران اصلی اجرای طرح تقویت مشترک پارس جنوبی شامل پتروپارس، OVIC، خاتم الانبیاء(ص) و مپنا و پیمانکار مهندسی مفهومی، مقدماتی و پیشرفته مهندسین مشاور نارگان هستند که این قرارداد را امضا کردند.

بر اساس این قرارداد، پیمانکاران اسناد و مدارک مهندسی پایه و پیشرفته را بررسی و تایید می‌کنند و دیدگاه‌های اصلاحی را ارائه می‌کنند.

همکاری با کارفرما برای نهایی کردن طرح اجرای پروژه، سفارش اقلام دیر تحویل، تهیه استراتژی تخصیص قراردادهای فرعی در قالب قراردادهای EPC، مذاکره و ایجاد مشارکت بین کشتی سازی سکوهای داخلی و بین المللی برای ساخت سکوهای فشار در خلیج فارس و با انجام اقدامات لازم جهت عقد قراردادهای ژئوتکنیکی و ژئوفیزیکی، این قرارداد شامل شرح وظایف پیمانکاران خواهد بود.

این قرارداد در حالی امضا می شود که قطر نیز در حال ساخت سکوهای افزایش فشار در قسمت جنوبی این میدان مشترک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.