افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
24

امضای خوزه آبرو به Astros کمک می کند تا به وضعیت امپراتوری شیطانی نزدیک شود

  • کد خبر : 632
امضای خوزه آبرو به Astros کمک می کند تا به وضعیت امپراتوری شیطانی نزدیک شود

هیوستون جایگزین بدترین بازیکن پایه MLB با MVP لیگ آمریکا در سال 2020 به آستروس فرصت خوبی برای تبدیل شدن به یک سلسله واقعی می دهد. وقتی کهآستروساولین عنوان خود در سری جهانی را در سال 2017 به دست آوردند، دفتر اصلی تصمیم گرفت تا زمستان سال بعد تا حد زیادی بایستد. بزرگ‌ترین قراردادی که […]


هیوستون جایگزین بدترین بازیکن پایه MLB با MVP لیگ آمریکا در سال 2020 به آستروس فرصت خوبی برای تبدیل شدن به یک سلسله واقعی می دهد.

وقتی کهآستروساولین عنوان خود در سری جهانی را در سال 2017 به دست آوردند، دفتر اصلی تصمیم گرفت تا زمستان سال بعد تا حد زیادی بایستد. بزرگ‌ترین قراردادی که هیوستون منعقد کرد، قراردادی دو ساله به مبلغ 14 میلیون دلار با جو اسمیت بود، خریدی کاملاً خوب با نامی معمولی مطابق با این روایت.

با خرید خوزه آبرو در روز دوشنبه، به نظر می رسد هیوستون این بار به دنبال رویکرد متفاوتی برای دفاع از عنوان خود است.

همانقدر که یولی گوریل در این فصل گذشته عالی بود، Astros با افزودن MVP لیگ آمریکا در سال 2020 به مجموعه عمیق استعدادهای خود، یک ضعف آشکار را برطرف کرد و بیانیه ای قوی داد که فصل آینده می تواند اولین قهرمان تکراری MLB در 23 سال را به ارمغان بیاورد.

برای تیمی با استعدادی مانند هیوستون، دیدن اینکه گودال ناامیدی در پایه اول در سال 2022 چقدر عمیق بود، هنوز خیره کننده است. بازیکنان پایه اول آستروس در فصل گذشته در رده آخر مردگان AL در fWAR قرار گرفتند (-1.4)، همانطور که تیم در رتبه آخر قرار گرفت. یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند جایگزین کافی برای گوریل کهنه‌کار – داخلی یا خارجی- پیدا کند. این بازیکن 38 ساله 138 استارت را در پایه اول در سال 22 انجام داد، با یک خط اسلش بی رحمانه 0.242/.288/.360 و تنها هشت هومر. 84 wRC+ او در بین 24 پایه اول واجد شرایط بدترین بود، و همچنین بدترین پایه دفاعی اول در AL بود. خروجی های آماری بالاتر از میانگین.

Kamil Krzaczynski/USA TODAY Sports

آبرو به تنهایی در فهرستی که تعداد بسیار کمی از آنها وجود دارد، سوراخ ایجاد می کند، زیرا او از اولین بازی خود در سال 2014 در میان ثابت ترین مهاجمان لیگ بوده است. او در هر فصل 162 بازی حرفه ای خود، به طور متوسط ​​بیش از 650 بازی در سال در هر فصل بازی می کند، و هرگز wRC+ بدتر از 114 را ارسال نکرده است. اگرچه او سال آینده 36 ساله خواهد شد، اما دفاع او حداقل کافی باقی مانده است، یک عامل مهم با توجه به یوردان آلوارز بهترین استفاده را در زمین چپ کم می کند و باید به عنوان ضربه زن تعیین شده تیم، سهم اصلی شروع را داشته باشد.

کاهش شدید قدرت آبرو می تواند نشانه ای از نگرانی باشد، به ویژه با توجه به تمایل تیم برای امضای قراردادی سه ساله با او به ارزش نزدیک به 60 میلیون دلار که او را تا فصل 38 سالگی در هیوستون نگه می دارد. پس از ثبت پنج فصل متوالی با علامت قدرت مجزای بیش از 0.200، آبرو شاهد کاهش شدید این عدد به 0.141 در سال 2022 بود که برای رتبه 97 در میان 130 بازیکن واجد شرایط و در همسایگی افرادی مانند Gio Urshela، Thairo Estrada و Tommy Edman خوب بود.

با این حال، این کاهش احتمالاً نتیجه یک رویکرد تغییر یافته است نه کاهش مهارت‌ها. آبرو در سال 2022 تماس های سخت زیادی برقرار کرد و از نظر سرعت متوسط ​​خروج (92.2 مایل در ساعت) و نرخ ضربه سخت 51.8 درصد در صدک 93 قرار گرفت. درصد شل شدن مورد انتظار او (.486) نیز نشان‌دهنده اقبال ضعیف او است، و اگرچه کاهش میانگین زاویه پرتاب او (8.0 درجه) از افزایش در دویدن‌های خانگی پشتیبانی نمی‌کند، رویکرد مبتنی بر تماس بیشتر به آبرو کمک کرد تا 16.2 درصد پایین‌ترین سطح حرفه‌ای خود را ثبت کند. نرخ ضربه زدن همه این‌ها اطمینان‌دهنده است که آبرو همچنان در اواخر سی سالگی‌اش به کارایی خود ادامه می‌دهد – و تغییر به Minute Maid Park همچنین می‌تواند به او کمک کند تا در مجموع 15 بازی خانگی خود در سال 2022 پیشرفت کند.

افزودن Abreu به ترکیب، Astros را به یک تیم کامل تبدیل نمی کند. آنها هنوز هم می توانند از یک بازیکن بیرونی دیگر استفاده کنند، و این موضوع وجود دارد که آیا جاستین ورلاندر، برنده جایزه Cy Young، برای فصل 40 ساله خود دوباره با هیوستون قرارداد امضا می کند یا خیر. بازگشت ورلاندر، همراه با اضافه شدن آبرو، یک هسته کهنه کار را جوان تر نمی کند. اما این سطح از تعهد برای تیمی که دومین عنوان خود را در شش سال گذشته از دست می‌دهد، نشان می‌دهد که قدرت‌هایی که Astros را اداره می‌کنند (که پس از جدایی جیمز کلیک هنوز مدیرکلی ندارند) به دفاع از عنوان نگاه می‌کنند که این امر به این معنی است که از اوایل قرن به بعد انجام آن غیرممکن بود.

از سال 2000 که یانکی ها برای سومین دوره متوالی این فرنچایز قهرمان شدند، تیمی از قهرمانی خود دفاع نکرده است. این اوج روایت “امپراتوری شیطان” آن دوران بود، و با توجه به موقعیت آستروس به عنوان دشمن عمومی شماره 1 در میان طرفداران معمولی بیسبال، تیم بهتری برای شکستن این خشکسالی وجود ندارد.

پوشش بیشتر MLB:
• همه فیلدرهای مرکز ستاره کجا رفته اند؟
چانه زنی های بیسبال: پنج نماینده رایگان کم ارزش هنوز در دسترس هستند
• جراحت برایس هارپر بر نقشه های فیلیز در سال 2023 سایه انداخته است
• ساخت بهترین تیم رد ساکس برای سال 2023
• چگونه ممنوع کردن Shifts Infield باعث تغییر MLB می شود



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.