افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

امشب مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی به پایان می رسد

  • کد خبر : 179327
امشب مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی به پایان می رسد

به گزارش بازار، بر اساس اعلام سازمان یکپارچه خودرو وراتی، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، تنها می توانند نسبت به انتخاب اقدام کنند. خودروها تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 1402/10/25. در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت […]

به گزارش بازار، بر اساس اعلام سازمان یکپارچه خودرو وراتی، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، تنها می توانند نسبت به انتخاب اقدام کنند. خودروها تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 1402/10/25.

در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت را از سبد محصولات آگهی شده در زیر انتخاب کنند. لازم به ذکر است در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

بدیهی است عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از تماس رخ می دهد به معنای انصراف از طرح و خارج شدن متقاضی از سیستم اولویت بندی خودروهای وارداتی است.

_کلیه شرکت های واردکننده باید در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو عمل کنند.

تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخاب خودرو می باشد.

آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی خودرو را انتخاب کرده اند و گزینه عدم واگذاری را در پورتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول قبلی، نیاز به انتخاب خودروی جدید خواهند داشت.

_اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح طبق ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی به قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر درآمد سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.