افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

امسال سفره هفت سین را مینیمالیستی کنید تا خاص تر از همیشه شود / ایده های ساده و کاربردی

  • کد خبر : 224516
امسال سفره هفت سین را مینیمالیستی کنید تا خاص تر از همیشه شود / ایده های ساده و کاربردی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سفره هفت سین یکی از جذابیت های خاص عید نوروز و البته روزهای پایانی سال است! فکر کردن به سفره هفت سین برای سال جدید و جستجو در اینترنت برای یافتن ایده هایی در مورد شیک بودن و نحوه چیدمان سفره هفت سین برای زیباتر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سفره هفت سین یکی از جذابیت های خاص عید نوروز و البته روزهای پایانی سال است! فکر کردن به سفره هفت سین برای سال جدید و جستجو در اینترنت برای یافتن ایده هایی در مورد شیک بودن و نحوه چیدمان سفره هفت سین برای زیباتر و چشمگیرتر کردن آن، همه اینها به شما احساس عالی می کند! سبزی انداختن، رنگ کردن تخم مرغ، خرید ظروف و وسایل نو و… از جمله زیبایی های روزهای پایانی سال برای اکثر ایرانیان است. در این مقاله می خواهیم به سراغ ایده های مینیمال سفره هفت سین بپردازیم و ببینیم که چگونه اجزای سفره هفت سین را به گونه ای کنار هم قرار دهیم که علاوه بر مینیمال بودن، زیبا و جذاب نیز باشد. اگر سبک دکوراسیون منزل شما مینیمالیستی است یا این سبک چیدمان را دوست دارید تا پایان با ما همراه باشید…

بهترین مکان برای چیدن سفره هفت سین

وقتی تمام کارهای مقدماتی سفره هفت سین مانند تهیه سبزی، خرید غذا، رنگرزی تخم مرغ و … را انجام دادید، وقت آن است که تصمیم بگیرید سفره هفت سین را کجا قرار دهید، بهترین مکان برای آن چیست.

باید گفت که بهترین مکان برای سفره هفت سین جایی در خانه است که محل رفت و آمد ساکنان و مهمانان نباشد، اما در عین حال مکانی چشمگیر و جالب برای بیننده باشد.

قرار دادن میز هفت نفره روی کنسول، میزهای گرد و کمدهای چوبی ایده های خوبی هستند که باید با توجه به چیدمان منزل خود انتخاب کنید.

7sin-minimum9

شما به ظروف و تجهیزات زیادی نیاز ندارید.

برای چیدن سفره هفت سین حداقل نیازی به ظروف و ظروف مختلف نیست. بهترین ایده برای این مدل هفت نفره این است که اجزای این میز را بدون استفاده از بشقاب های کوچک روی یک سینی یا بشقاب گرد بزرگ قرار دهید.

سبک دکور مینیمال بر پرهیز از تجمل و بهم ریختگی تاکید دارد، بنابراین مطمئن شوید که وسایل اضافی را در داخل میز هفت سین خود قرار ندهید.

7sin-minimum3

7sin-minimum6

درخشش را فراموش کن

اگر می خواهید میز هفت نفره شما مینیمالیست باشد، باید استفاده از بشقاب ها و ظروف روشن و طرح دار را فراموش کنید. آینه و شمعدان ساده را انتخاب کنید، سفره ای بدون چاپ پهن کنید و ظروف هفت سین را بدون چاپ و در آخر ساده در رنگ های خنثی مانند سفید، کرم، طوسی و … انتخاب کنید.

7sin-minimum11

7sin-minimum5

7sin-minimum13

7sin-minimum7

گیاهان طبیعی مکمل سبک مینیمالیستی هستند.

استفاده از گل های طبیعی در صورتی که رنگ های روشن و پررنگی نداشته باشند، گزینه مناسبی برای سفره هفت سین مینیمال است. از مقداری پوشش گیاهی، گیاهان سبز طبیعی و غیره استفاده کنید. میز شما را زیبا و جذاب می کند.

استفاده از عناصر طبیعی مانند شاخه های گندم، شاخه های بریده درخت و غیره. میز مینیمالیست هفت سین شما را زیباتر و خاص تر می کند.

7sin-minimum2

7sin-minimum8

7sin-minimum1

در این مقاله چند نکته برای تنظیم یک سفره حداقل هفت سین مورد بحث قرار گرفته است که امیدواریم برای شما مفید باشد. لطفا توجه داشته باشید که سبک مینیمالیستی بسیار ساده است و به دور از هرگونه پیچیدگی و تجمع است. در اینجا می توانید مقاله ای در مورد ایده های چیدمان کنسول هفت سین نیز مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.