افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

امسال به دلیل کشتار فلسطینیان سال سختی بود.

  • کد خبر : 401639
امسال به دلیل کشتار فلسطینیان سال سختی بود.

به گزارش بازار به نقل از الجزیره، چیزی تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر باقی نمانده است. بنابراین، نامزدهای هر دو حزب اصلی به دنبال افزایش شانس خود برای پیروزی در انتخابات هستند. جلب حمایت لابی ها به ویژه لابی قدرتمند صهیونیستی در آمریکا باعث شده این نامزدها از هیچ تلاشی در این […]

به گزارش بازار به نقل از الجزیره، چیزی تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر باقی نمانده است. بنابراین، نامزدهای هر دو حزب اصلی به دنبال افزایش شانس خود برای پیروزی در انتخابات هستند. جلب حمایت لابی ها به ویژه لابی قدرتمند صهیونیستی در آمریکا باعث شده این نامزدها از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

بر این اساس دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی اعلام کرد: آمریکا نباید اسرائیل را محدود کند.

وی در واکنش به شهادت یحیی سنور رهبر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در غزه گفت: مرگ وی شانس دستیابی به راه حل مسالمت آمیز برای جنگ غزه را افزایش داد.

ترامپ با حمله به بایدن افزود: ما شاهد هستیم که جو بایدن در تلاش است تا علیه اسرائیل عقب نشینی کند. در همین حال، بایدن دقیقاً برعکس عمل کند.

ترامپ بارها خود را ناجی اسرائیل معرفی کرده است و در حال بررسی خروج از برجام، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، پذیرش حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان اشغالی (که متعلق به سوریه است) و توافق صلح با اعراب است. توافق ابراهیم از جمله اقداماتی است که وی در راستای منافع تل آویو در دوران ریاست جمهوری خود انجام داده است.

علاوه بر این، هریس که از حامیان وحشیگری صهیونیست ها در یک سال گذشته بوده است، اعلام کرد: به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا، تمام تلاشم را برای برقراری صلح در غزه و آتش بس بین اسرائیل و حزب الله انجام خواهم داد.

وی بدون اشاره به تسلیحات آمریکایی که برای نسل کشی فلسطینیان در اختیار تل آویو قرار گرفت، افزود: امسال به دلیل آمار مرگ و میر و ویرانی های گسترده در غزه و تلفات و آوارگی غیرنظامیان در لبنان بسیار سخت بود.

بایدن در ادامه تصریح کرد: ترور یحیی سنوار توسط اسرائیل باید نقطه عطف جنگ غزه باشد و همه طرف ها باید از این موضوع برای پایان دادن به درگیری استفاده کنند.

میشیگان یکی از ایالت های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و مسلمانان این ایالت از حمایت همه جانبه بایدن از رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان به شدت خشمگین هستند. اکنون دموکرات ها برای جلب آرای این گروه تلاش می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.