افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

امسال بانوی شیک آرایش باشید/ این مورد برای زیبایی عید شما کافی است

  • کد خبر : 204895
امسال بانوی شیک آرایش باشید/ این مورد برای زیبایی عید شما کافی است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خوب همه خانم ها زیبایی را دوست دارند و چه راهی بهتر و جذاب تر از آرایش کردن؟ خانم ها می توانند آرایش خود را بر اساس سن یا سلیقه و افکار دل و ذهن خود انتخاب کنند و برای آرایش هر طور که می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خوب همه خانم ها زیبایی را دوست دارند و چه راهی بهتر و جذاب تر از آرایش کردن؟ خانم ها می توانند آرایش خود را بر اساس سن یا سلیقه و افکار دل و ذهن خود انتخاب کنند و برای آرایش هر طور که می خواهند بسیار آماده هستند. نرم یا ضخیم، کدام را دوست دارید؟

اما چیزی که آن را جذاب تر می کند این است که هر ساله برخی از لباس ها مد می شوند و جلب توجه می کنند. آرایش کردن به روشی جدید و بدیع می تواند حال ما را خوب کند که البته مانند هر چیز دیگری سلیقه ای است. مثلاً در دو سه سال اخیر ابرو انداختن مد شده است و دختر خانم های جوان کم کم ابروهایشان را بالا می برند در حالی که همسن و سال هایشان این کار را می کنند. این چیه؟ شبیه فرش است! خواهی دید؟ کاملا خوش طعم است.

در این مقاله قصد داریم برخی از ترندهای سال جدید را بشناسیم تا بتوانید آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و با یک یا همه ترندهای سال جدید پیش بروید.

روتین پوست را محدود کنید

یکی دیگر از روتین های پوستی این است که از آن حالت استفاده از هزار پر خارج شویم و در سال جدید کمک سه چهار محصول ضروری خلاصه ای از آنچه خانم ها استفاده می کنند است. در واقع، مردم در این روتین مراقبت از پوست، سبک مینیمالیستی را انتخاب می کنند، زیرا معمولا افراد زمان و حوصله استفاده از ده محصول را ندارند! احتمالا مشکل ما هم بوده، درسته؟ این کار علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، از لایه برداری بیش از حد و استفاده از محصولات فعال و تهاجمی بر روی پوست نیز جلوگیری کرده و اثرات مواد مضر را به حداقل می رساند.

ترند آرایشی 2024

رنگ موی بلوند عسلی در حال تبدیل شدن به مد روز است

رنگ مو بلوند عسلی یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین رنگ های مو در سال جدید است. در واقع این رنگ با تن های طلایی خود بر روی پایه طبیعی قهوه ای روشن یا بلوند تیره ظاهر زیباتری دارد و برای خانم هایی با رنگ پوست سرد و خنثی و چشم های روشن و عسلی بسیار مناسب است.

ترند آرایشی 2024

رنگ موی مخملی مد و جذاب می شود.

از طرفی Peach Fuzz که امسال از سوی شرکت پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب شد، مشخص است که شاهد محصولات زیادی در رنگ هلویی هستیم و حوزه آرایشی نیز به شدت تحت تاثیر آن قرار گرفته است. خوب، خبر خوب این است که این رنگ گرم و لطیف برای بسیاری از رنگ های پوست زیبا است و می تواند رنگ مناسبی برای رژگونه، سایه چشم و رژ لب باشد. افزودن این رنگ به استایل و آرایش خود بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

ترند آرایشی 2024

مدل موی پیکسی دهه 80

جالب است بدانید که مدل موی پیکسی دهه 1980 همچنان در سال جدید محبوب است. الان مدلش چطوره؟ بنابراین در این مدل مو طول مو در پهلوها و پشت سر کوتاه و در بالای سر بلندتر است. این مدل مو می تواند با لایه های خاص ظاهری زیبا به موهای شما بدهد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

ترند آرایشی 2024

مدل آرایش به این صورت است.

خب بریم سراغ آرایش، در واقع در سال جدید ترندهای آرایش دهه 90 احیا و به روز می شوند و لب های قهوه ای و آرایش تیره تبدیل به یک ترند می شوند و فالوور پیدا می کنند.

ترند آرایشی 2024

آرایش و لباس آبی.

خب آبی یک رنگ جذاب و همه کاره است که در آرایش، مد و استایل از سایه های مختلف این رنگ، از آبی پر جنب و جوش گرفته تا آبی پاستلی استفاده می شود، زیرا مد است. بهار امسال از آبی به عنوان رنگ محبوب برای مانیکور و طراحی ناخن استفاده می شود. برای مثال می توانید از این رنگ برای ریمل، سایه و خط چشم استفاده کنید که بسیار زیبا به نظر می رسد.

ترند آرایشی 2024

چه آرایش پری دریایی خوبی

یکی دیگر از سبک های آرایشی پرطرفدار، آرایش پری دریایی است که یکی از محبوب ترین سبک های آرایش سال جدید است. در این سبک آرایش، رنگ های روشن و منعکس کننده نور بسیار محبوب هستند و اغلب آنها پلک های روشن، گونه های برجسته یا لب های براق را نشان می دهند.

ترند آرایشی 2024



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.