افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

امروز گرانی، قیمت مرغ و وضعیت بورس، بحث مردم است

  • کد خبر : 34308
امروز گرانی، قیمت مرغ و وضعیت بورس، بحث مردم است

به گزارش بازار، سامیه محمودی در اطلاعیه قانون اساسی با اشاره به ماده 88 این قانون گفت: در دی ماه 1401 سوال من از وزیر کشور وصول شد که چرا هیئت رئیسه مجلس بعد از دو ماه سوال من را از دستور کار خارج کرد؟ آقای قالیباف! شما و هیئت حاکمه سوگند یاد کرده اید، […]

به گزارش بازار، سامیه محمودی در اطلاعیه قانون اساسی با اشاره به ماده 88 این قانون گفت: در دی ماه 1401 سوال من از وزیر کشور وصول شد که چرا هیئت رئیسه مجلس بعد از دو ماه سوال من را از دستور کار خارج کرد؟ آقای قالیباف! شما و هیئت حاکمه سوگند یاد کرده اید، باید بگویید دلیل موجه عدم حضور وزیر کشور در جلسه علنی چیست؟ شنیدم وزیر کشور گفته در جلسه علنی مجلس حاضر نمی شوند، البته پاسخ نمی داد، وحیدی کشور را به چالش کشیده است، اما پاسخی نمی دهد.

وی ادامه داد: عده ای علیه مجلس صحبت می کنند اما کمیته ای که او ریاست آن را برعهده دارد سکوت می کند، چرا وزیر کشور به مجلس نیامد؟ دلیل موجه عدم حضور وزیر در مجلس چیست؟

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در واکنش به تذکر قانون اساسی سامیه محمودی گفت: قطعاً هیئت رئیسه مجلس طبق آیین نامه داخلی عمل کرده است و وزیر کشور ابتدا شفاهی دلیل غیبت خود را اعلام کرد که ما آن را قبول نداریم، سپس کتباً مهلت خواست که پذیرفته شد و به وی 10 روز مهلت دادیم.

رئیس مجلس تصریح کرد: بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور غیرقانونی است و بندهای 2، 4، 6 و 7 توسط وزیر کشور اصلاح شد و آقای وحیدی کتباً اعلام کردند، ثانیاً مجلس هیچ گاه از وزیر کشور خواسته و فشاری برای تغییر معاون سیاسی خود نداشته است.

قالیباف ادامه داد: وزیر کشور از من خواست که وساطت کنم، از یک هفته تا 10 روز برای جایگزینی معاونت سیاسی مهلت بدهم، اما مجلس هیچ وقت درخواست عزل معاونت سیاسی نکرد. من هم در جلسه غیرعلنی از نمایندگان خواستم که اجازه دهند این موضوع را حل کنند.

وی افزود: این روزها برخی حرف هایی می زنند که صحت ندارد، یادآور می شوم که در مجالس ختم اباعبدالله نباید موضوعات غیرقانونی مطرح شود، ما هیچ وقت کنار نمی نشینیم، مسائل مردم برای ما مهم است. این روزها گرانی و گرانی مرغ و وضعیت بورس از مشکلات مردم است.

رئیس مجلس گفت: افرادی که به دنبال تهمت زدن به مجلس هستند که بگویند ما دغدغه فردی داریم باید بدانند که چنین چیزی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.