افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

امروز مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی به پایان می رسد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 201559
امروز مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی به پایان می رسد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودرو در فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی، مهلت ثبت نام این خودروها در سامانه یکپارچه تا امروز دوشنبه 23/11/1302 تمدید شد. البته آخرین مهلت نمایندگی حساب نزد بانک ها روز شنبه مورخ 21/11/02 ساعت 13 بود. متقاضیان مجبور شدند یکی از حساب های خود را در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودرو در فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی، مهلت ثبت نام این خودروها در سامانه یکپارچه تا امروز دوشنبه 23/11/1302 تمدید شد.

البته آخرین مهلت نمایندگی حساب نزد بانک ها روز شنبه مورخ 21/11/02 ساعت 13 بود.

متقاضیان مجبور شدند یکی از حساب های خود را در شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه به نام خودروی وارداتی و به مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود کنند.

تبصره 1- قیمت مندرج در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی به اضافه هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … می باشد. ، به قیمت های قبلی اضافه می شود. خاطرنشان می شود، واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کننده خودرو، خودرو را در مدت زمان مقرر تحویل و تحویل بگیرند.

تبصره 2- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر 5 روز پس از تماس به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت انتخاب خودرو وارداتی منتخب حذف خواهد شد.

تبصره 3- کلیه شرکتهای واردکننده موظفند در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 4- با اخذ حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه، هیچگونه تعهدی برای واگذاری خودرو وجود نخواهد داشت.

تبصره 5- اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح مطابق ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقیه قانون مبارزه. پول شویی و طرح مالیاتی در تعطیلات سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.