افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

امروز عاشورا در غزه است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 339565
امروز عاشورا در غزه است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشتر محمد کرمی بعدازظهر شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه اتوبوس زائران پاکستانی پدر عبدالله الحسین (TO) و پایان فعالیت پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی که در حرم امام رضا (ع) انجام شد.TO) وی در مراسم جشن زاهدان ضمن دعای قوت الهی و قدردانی از تلاش های انجام شده برای […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشتر محمد کرمی بعدازظهر شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه اتوبوس زائران پاکستانی پدر عبدالله الحسین (TO) و پایان فعالیت پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی که در حرم امام رضا (ع) انجام شد.TO) وی در مراسم جشن زاهدان ضمن دعای قوت الهی و قدردانی از تلاش های انجام شده برای استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی، افزود: امروز وحدت، اتحاد و برادری از اولویت ها و نیازهای جامعه اسلامی است. هر جایی که اتحاد و اتحاد و برادری داشتیم، در میدان پیروز بودیم.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق وحدت، موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی از پاکستان است که در نقاط مختلف استان برگزار شد و به بهترین نحو مورد استقبال قرار گرفت.

وی با تاکید بر مردمی بودن این موکب، استقبال از زائران پاکستانی در بازگشت از سفر زیارتی و شرکت در همایش پیاده روی میلیونی اربعین حسینی را مورد تاکید قرار داد.

اشاره وی به تصادف اتوبوس زائران پاکستانی بود که جان باختند و صدمه دیده برخی از آنان از خداوند متعال برای بازماندگان آن مرحوم طلب صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل کردند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه گفت: امروز کوهعاشورا است و بدترین جنایتی که بشریت به خود دیده است توسط صهیونیست ها علیه مردم غزه انجام شده است. هستند و مدعیان حقوق بشر سکوت می کنند هستند.

کرمی افزود: در حال حاضر تنها جبهه مقاومت حامی مردم غزه است و تنها تکیه گاه آنها خداست.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه ها حضور دارد و به برکت خداوند نهضت انقلاب اسلامی در حال گسترش و پیشرفت است. بر اساس وعده الهی آینده در اختیار اسلام خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.