افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

امروز شاهد برداشت نادرست از مفهوم حقوق بشر در جهان هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407536
امروز شاهد برداشت نادرست از مفهوم حقوق بشر در جهان هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمسعود مزیکیان در ادامه برنامه سفر خود به روسیه بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست “سریال رامافوزارئیس جمهور آفریقای جنوبی گفت که نام آفریقای جنوبی در جهان با این نامنسل ها ماندلا» و مبارزه با بی عدالتی و ظلم به هم پیوند خورده است، وی نگاه عادلانه و عادلانه کشور به مسائل […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمسعود مزیکیان در ادامه برنامه سفر خود به روسیه بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست “سریال رامافوزارئیس جمهور آفریقای جنوبی گفت که نام آفریقای جنوبی در جهان با این نامنسل ها ماندلا» و مبارزه با بی عدالتی و ظلم به هم پیوند خورده است، وی نگاه عادلانه و عادلانه کشور به مسائل منطقه ای و جنگ غزه را بازنمایی رویکرد برابری طلبانه ماندلا دانست.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در ترمز می تواند یکجانبه گرایی و نفوذ وی برای کاهش تحریم های ناعادلانه تصریح کرد: امروز شاهد برداشت نادرست از مفهوم حقوق بشر و ارتکاب جنایت به نام حقوق بشر در جهان هستیم. افزایش دهد نفوذ برجام و تقویت تعاملات ما می تواند روابط ناعادلانه فعلی را اصلاح کند.

مجیکیان افزود: ما به دنبال صلح و آرامش هستیم اما غربی ها و آمریکایی ها با تحریم و رژیم صهیونیستی با جنگ و خونریزی مانع برقراری صلح و آرامش در منطقه می شوند. آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی با اعمال استانداردهای دوگانه، تروریست های واقعی را به جای اینکه مردم مظلوم، بی گناه و مظلوم را به دنبال حقوق اولیه خود به جای تروریست ها معرفی کنند.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی در این دیدار با بیان اینکه عضویت جمهوری اسلامی ایران در ترمز آن را تقویت می کند، تصریح کرد: ما در ترمز ما خواهان پیشرفت جمعی کشورهای جهان هستیم و خواهان توسعه یکجانبه ای نیستیم که منافع دیگران را قربانی کند. کشورهای غربی فکر می کردند که این نهاد خیلی زود فرو می ریزد، اما امروز شاهد هستند که روز به روز قوی تر می شود.

سریال رامافوزا وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه معتقدیم مردم فلسطین باید برای آینده خود تصمیم بگیرند، تصریح کرد: ما همواره از آزادی و حقوق مردم فلسطین حمایت کرده ایم. این صحنه بار دیگر نفاق مدعیان حقوق بشر را نشان داد. آفریقای جنوبی پرونده مردم فلسطین علیه اسرائیل را جدی می گیرد، زیرا مبارزه با آپارتاید مسئولیتی است که ما هرگز فراموش نمی کنیم.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه مبارزات انتخاباتی جناب عالی را از نزدیک دنبال کرده ام، خاطرنشان کرد: شعارهایی مانند وحدت، صلح و امنیت بسیار ارزشمند است. ما شما را دوست و شریک خود می دانیم و از هر فرصتی برای گسترش روابط و همکاری های دو کشور استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.