افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

امروز به دنیا نشان داده شد که تمدن غرب دروغی بیش نبود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 153731
امروز به دنیا نشان داده شد که تمدن غرب دروغی بیش نبود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه دلخراش نیجریه بعدازظهر جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور زائران و اعضای خانواده از اهل بیت(ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد. کریمه اهل بیت (علیهم السلام). حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مردم پس […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه دلخراش نیجریه بعدازظهر جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور زائران و اعضای خانواده از اهل بیت(ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد. کریمه اهل بیت (علیهم السلام).

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: مردم پس از رحلت پیامبر اسلام به مسئولیت خود عمل نکردند و این باعث شد که حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین (علیه السلام) مظلوم واقع می شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: حادثه شهادت امام حسن (ع) و امام حسین (ع) در کربلا نیز نشان از بی مسئولیتی امت اسلامی بود که دشمن توانست اهداف خود را دنبال کند.

وی ابراز کرد: ائمه اطهار(ع) همواره نسبت به مردم ناسپاس بودند و مردم خوب در طول عمر خود همواره مورد ظلم و ستم بودند.

حجت الاسلام پناهیان گفت: مظلوم بودن یکی از بهترین میراث انسان های صالح است و هرکس به دنبال تقرب به امیرالمومنین(ع) باشد مظلوم واقع شده است و تحقق اوامر خداوند آمیخته به بودن است. مظلوم

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان به امیرالمؤمنین(ع) تهمت زدند، او پاسخی به آنها نداد.

این سخنران مذهبی در ادامه با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس نیز مظلوم بودند، گفت: عده ای در آن دوران به شهدا و خانواده های آنان تهمت زدند و باید توجه داشت که شهادت نیز با ظلم همراه است.

پناهیان افزود: رسانه های بیگانه نیز در آن زمان به شهدای مدافع حرم تهمت زدند اما این عزیزان با بی توجهی به این سخنان در میدان جنگ و جهاد حضور پیدا کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تحلیل کرامت شهدای نیجریه پرداخت و گفت: شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، پرورش یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام بود و می دانست که چگونه دل های مردم را جذب کند. مؤمنان.و به آنها احترام و احترام بگذار.

وی افزود: امام زمان(عج) نیز با بها دادن به مردم دنیا را اداره خواهد کرد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اتفاقات اخیر در دنیا گفت: امروز به همگان نشان داده شده که تمدن غرب در مورد حقوق بشر و کرامت انسانی دروغ گفته است.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: امروز مردم دنیا به این نتیجه رسیده اند که اسلام دین احترام به حقوق بشر است.

وی ادامه داد: شعارهای حقوق بشر، دموکراسی و دموکراسی در غرب دروغی بیش نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.