افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

امروز ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مدرسه ای و ولایی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396422
امروز ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مدرسه ای و ولایی است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم داریوش کریمی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 47 هزار شهید ارتش و شهدای خدمت و مقاومت اظهار داشت: 24 روز در پیش است. استقرار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. و افزود: سازمان عقیدتی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم داریوش کریمی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 47 هزار شهید ارتش و شهدای خدمت و مقاومت اظهار داشت: 24 روز در پیش است. استقرار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یک ارتش مکتبی و ولایی است که در این مرحله از انقلاب وظایف سنگینی بر دوش دارد.

فرمانده مرکز آموزش 04 بیرجند ادامه داد: امروز شاهد تبدیل جنگ سخت به جنگ نرم هستیم که باید سربازان جوان انقلاب را از گزند بیگانگان در امان نگه داشت و دانش را افزایش داد و 24 ساعته با جنگ نرم مقابله کرد. به خصوص در شبکه های مجازی باشد.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهادت سید حسن نصرالله نشان داد که آرمان های آزادی قدس در یک پیروزی شکوهمند به دست آمده است و قطعاً پیروز نهایی آن حزب الله مقتدر خواهد بود.

کریمی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ارتش مظهر ارزش های اسلامی است و مدال هم همین طور. سلام حرمت کلمه طیبه، لشکر طیبه و لشکر حزب الله بر سینه. مردان مغرور ارتش را نصب کردند که باعث افتخار ارتش است.

وی از راه اندازی نهضت قرآنی و تربیت 20 میلیون حافظ قرآن کریم توسط ارتش در کشور خبر داد و افزود: 150 دارالقرآن استقرار و مجهز شده است.

فرمانده مرکز آموزشی 04 بیرجند نیز گفت: بیش از 37 هزار حافظ اجزاء قرآن و 294 نفر حافظ کل قرآن در بین نیروهای غیور ارتش و خانواده هایشان هستند.

وی یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتش مدرسه ای است که علاوه بر دفاع از مرزهای کشور، فرهنگ ضد دوستی را سرلوحه کار خود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.