افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

امروزه اگر کابل شارژر شما آسیب ببیند، باید جیب خود را در جستجوی راه های اصلی و ساده برای محافظت از آن خالی کنید.

  • کد خبر : 202291
امروزه اگر کابل شارژر شما آسیب ببیند، باید جیب خود را در جستجوی راه های اصلی و ساده برای محافظت از آن خالی کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- در حال حاضر که این مقاله را می خوانید، به احتمال زیاد از طریق گوشی شما است، نه هیچ وسیله الکترونیکی دیگری، و امروز کسی نیست که بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت، تلفن نداشته باشد، زیرا کودکان برای معلمان خود کار می کنند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- در حال حاضر که این مقاله را می خوانید، به احتمال زیاد از طریق گوشی شما است، نه هیچ وسیله الکترونیکی دیگری، و امروز کسی نیست که بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت، تلفن نداشته باشد، زیرا کودکان برای معلمان خود کار می کنند. و افراد مسن نیز برای شرایط فرزندان خود به گوشی نیاز دارند و در صورت نیاز به کمک و حتی برای گذران وقت نیاز دارند و حتی برای آنها گوشی های هوشمند برای افراد مسن طراحی شده است که کار با آن ها راحت تر بوده و بسیار پر سر و صدا هستند. نیازی به زحمت این افراد نیست پس اگر می خواهید برای افراد مسن تر از آنها گوشی تهیه کنید پیشنهاد می کنیم به سراغ این نوع گوشی بروید.

اما در حال حاضر، صرف نظر از نوع گوشی شما، موارد متعددی پیش می‌آید که گوشی‌های ما بیمار می‌شوند و تمام کار ما را مختل می‌کنند و یکی از این بیماری‌ها مربوط به باتری و شارژر گوشی است. خب این مشکل میتونه دلایل مختلفی داشته باشه یکی از اونها میتونه مربوط به شارژ ضعیف باشه یعنی کابل شارژر شما مشکل داره خب این دستگاه یکی از اون وسایلی هست که هیچکس زیاد بهش اهمیت نمیده ضعیفه و درست. خراب می شود و شما را به دردسر می اندازد، اما برای جلوگیری از آن می توانید راه های مختلفی را برای تقویت کابل شارژر انجام دهید که باعث می شود دیگر مجبور به پرداخت هزینه شارژر اصلی نباشید، پس در ادامه این راه حل ها با ما همراه باشید.

برای تقویت کابل شارژر چه کار کنیم؟ از نوار برق استفاده کنید

یکی از محافظ هایی که می توان آن را بسیار مناسب برای کابل شارژر دانست، چسب برق است که می تواند از آسیب و شکستگی این کابل جلوگیری کند که در واقع یکی از راحت ترین و ساده ترین راه های پیشگیرانه است که می توانید از آن بهره مند شوید. شما به هیچ وسیله خاصی نیاز ندارید و می توانید با پیچاندن چند دور نوار برق روی کابل شارژر از آن محافظت کنید.

البته چسباندن طول کابل مهم نیست، فقط چسب را دور قسمت های نهایی و اولیه شارژر بپیچید و با این کار از تاب خوردن و خم شدن کابل در این قسمت ها جلوگیری می کنید. اتفاقی که زیاد می افتد و در نتیجه شارژر شما ایمن است. البته این چسب ها به مرور زمان خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهند، پس باید مراقب باشید هر از چند گاهی آنها را تعویض کنید.

تقویت کابل شارژر

برای تقویت کابل شارژر چه کار کنیم؟ از کابل های مغناطیسی استفاده کنید

یکی از مهم ترین دلایل آسیب و آسیب به کابل شارژر این است که شارژر روی خودش گره خورده است، زیرا وقتی کابل به طور مکرر به دور خودش پیچیده شود، بعد از مدتی ممکن است اتصال قطع شود و در این صورت قطع نمی شود. مانند روزهای اول کار کنید. خوب به همین دلیل است که باید به دنبال راه هایی برای جلوگیری از پیچ خوردن شارژر خود باشید که منجر به خرابی شارژ می شود و یک راه حل ساده برای این کار وجود دارد و آن استفاده از آهنربا است. کابل ها

اصولاً با داشتن این مدل از کابل ها نه تنها سلامت کابل خود را تضمین می کنید، بلکه بهداشت و تمیزی آن را نیز حفظ می کنید، زیرا با قرار دادن کابل در مکان های مختلف، در نهایت سیم باز شده و در تماس با کابل کثیف و آلوده می شود. . سطوح مختلف، در حالی که وقتی با آهنربا سازماندهی و جمع آوری شوند، دیگر خاکی در انتظار آن نخواهد بود.

تقویت کابل شارژر

برای تقویت کابل شارژر چه کار کنیم؟ از لاک حرارتی استفاده کنید

در مورد اولین راه حلی که به شما دادیم، اگر نمی خواهید از چسب استفاده کنید، می توانید در ابتدا و انتهای کابل خود از لاک حرارتی استفاده کنید که نقاط حساسی هستند که می توانند دمای کابل شما را کنترل کنند، زیرا در نهایت کابل به مرور زمان در اثر حرارت آسیب می بیند اما با این محصول می توانید از این مشکل جلوگیری کنید و به راحتی آن را از دیجی کالا خریداری کنید.

تقویت کابل شارژر



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.